Noen som kan hjelpe? (Ekle detaljer)

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Var på do inatt og det kom noe blod med klumper i. Både når jeg tissa og når jeg tørka meg.. Tok på bind og kommet noe blod i det også.. Etter det har jeg hatt tak i korsryggen og mensmurringer nederst i magen.. Noen som vet hva det kan være ? :)
På forhånd, takk for svar :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Ring føden! Høres ut som om det kan være noe på gang? Når i august er din termin?

Har termin 19. Er ikke kjempe tak enda, men kommer og går, og er mest i korsryggen

Har termin 19. Er ikke kjempe tak enda, men kommer og går, og er mest i korsryggen

Ville ringt inn uansett, særlig når det er blodspor og at du sier du har tak som kommer og går. Greit å høre hva de iser der inne. Lykke til ;)

Ville ringt inn uansett, særlig når det er blodspor og at du sier du har tak som kommer og går. Greit å høre hva de iser der inne. Lykke til ;)

Takk for svar :) tenkte og kanskje se an litt til, er så redd for at det bare er "ingenting", hvis du skjønner...

Takk for svar :) tenkte og kanskje se an litt til, er så redd for at det bare er "ingenting", hvis du skjønner...

Skjønner det ikke er kjekkt å ringe om det skulle vise seg å ikke være noe, men skal ha veldig lav terskel for å ringe inn ;)

Har du ringt? Og hva sa de evt?

Kan det ikke være tegningsblødning? Et tidlig tegn på at noe kan være på gang....! Jeg ville tatt en telefon, men selv foreslått å vente hjemme for å se om det bygger seg opp ;) spennende!!! Gleder meg til oppdatering :)

Kan det ikke være tegningsblødning? Et tidlig tegn på at noe kan være på gang....! Jeg ville tatt en telefon, men selv foreslått å vente hjemme for å se om det bygger seg opp ;) spennende!!! Gleder meg til oppdatering :)
Ville jeg også gjort :)

Ring føden. Høres ut som slimproppen og tegningsblødning. Å at noe er på gang

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ring :)
Hvordan går det med deg ?

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Beklager sent svar, takene ga seg litt så prøvdre å få litt søvn, da jeg ikke fikk no søvn før dette starta.. ting roet seg veldig, men kjenner fortsatt litt i korsryggen :) så nå er det bare å se om det tar seg opp igjen, da ringer jeg føden med en gang :)

Beklager sent svar, takene ga seg litt så prøvdre å få litt søvn, da jeg ikke fikk no søvn før dette starta.. ting roet seg veldig, men kjenner fortsatt litt i korsryggen :) så nå er det bare å se om det tar seg opp igjen, da ringer jeg føden med en gang :)

Jeg tror jeg ville ringt uansett jeg nå. Så kan de sjekke. Du har jo hatt premature rier. Å plutselig kan ting gå veldig fort. Bedre å være føre var:) og du har jo hatt blødninger. Bare å ringe føden så kan de avgjøre:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg tror jeg ville ringt uansett jeg nå. Så kan de sjekke. Du har jo hatt premature rier. Å plutselig kan ting gå veldig fort. Bedre å være føre var:) og du har jo hatt blødninger. Bare å ringe føden så kan de avgjøre:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Enig her altså ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Burde jeg engste meg når det kommer sånn brun groms eller sånn i trusa nå? Akkurat som slutten av mensen.. er ikke mye, men litt

Back
Topp