Noen som kan gi meg noen kit

Brud2013

Gift med forumet
som jeg kan bruke?

Alt av interesse.

Har prøvd å lete litt rundt på nettet, men fant liksom ingenting...

Jeg gir heller aldri bort noen kitt.. Hverken gratis eller betal! Hvertfall ikke betal for å si det slik! Synes det er forferdelig stygt av de som gjør det.. 

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det e ulovlig å dele kit og andre digitale ting til scrapping... [&:]
(På samme måte som piratkopiering av filma e ulovlig - men ikke mange bryr sæ egentlig.)

Æ personlig e veldig opptatt av at de som designe kit skal få igjen for arbeidet sitt, så æ dele ikke digitingan mine[:D]

Dette viste ikke jeg![8|]
Trodde det bare var å laste det ned så lenge det var gratis jeg.

Så da beklager jeg så mye!

Nei du trenger ikke kjøpe.... ligger masse på nettet. Bruk linken jeg har lagt ut lenger oppe i tråden (denne siden er veldig bra og oppdateres med nye freebies støtt og stadig) Eller så er det jo bare å søke på google etter digiscrap freebies så finner du mye[;)]

ORIGINAL: Jenta-83

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det e ulovlig å dele kit og andre digitale ting til scrapping... [&:]
(På samme måte som piratkopiering av filma e ulovlig - men ikke mange bryr sæ egentlig.)

Æ personlig e veldig opptatt av at de som designe kit skal få igjen for arbeidet sitt, så æ dele ikke digitingan mine[:D]

Dette viste ikke jeg![8|]
Trodde det bare var å laste det ned så lenge det var gratis jeg.

Så da beklager jeg så mye!

Du kan laste ned i hytt og gevær, men ikke sende fra person til person.. Det ligger freebies overalt, man må bare leite.. Søk på freebies så finner du! shabbyprincess.com har, det ligger også noe på wedoscrap.com.. Ja, det var det jeg kom på i farta[8D]

Back
Topp