Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Jeg ville nok spart digital til i morgen tidlig ☺️♥️ Hvordan var tempen i dag a?
Tempen idag har sunket ned litt, så jeg har en følelse på TR som kommer snart :inpain: Men hvilepulsen var fortsatt høy, altså høy enn til vanlig de andre syklusene når det nærmer seg IKM.:rolleyes: Og den siste bildet er litt redigert, men kan fortsatt se strekene mellom 8-11 dpo.

Tok en digital ikveld, og da stod den "Ikke gravid".
Det vil jo si at Ovitrelle er ute fra kroppen egentlig?

Det som gjenstår nå er enten at strimlene blir sterkere i de dagene fremover, eller er det dessverre kjemisk eller TR på vei..

:anyone
 

Vedlegg

  • F8F61713-B018-44D3-A34D-BB127E63BA88.jpeg
    F8F61713-B018-44D3-A34D-BB127E63BA88.jpeg
    794,4 KB · Visninger: 66
  • 651CE94C-F761-4218-9B72-44139DE79C1A.jpeg
    651CE94C-F761-4218-9B72-44139DE79C1A.jpeg
    270,8 KB · Visninger: 62
  • BFF2CA69-71BD-49ED-B7D9-45C446E5839D.jpeg
    BFF2CA69-71BD-49ED-B7D9-45C446E5839D.jpeg
    578,6 KB · Visninger: 66
Jeg synes ikke kveldens strek er svakere enn de foregående :) HCG øker forskjellig fra person til person. Jeg forstår at du blir skuffet over en neg digital ♥️ Men hvis noe har festet seg, så kan det ha tatt litt tid også? Ser du hadde pos EL-test i tre dager. Det hadde jeg også da jeg ble gravid. Håpet er ikke ute før mensen evt kommer ♥️
 
Tempen steg opp igjen idag, men testene ble svakere idag dessverre :sorry: Da er det nok TR på vei ganske snart da det er ikke noe sterkere strek idag. Gjenstår å se:shy:


Ovitrelle er iallfall ute fra kroppen nå.
Så får vi se .. :pompus:
 

Vedlegg

  • 3DF21F02-CD79-41F9-B729-55577CFA1D20.jpeg
    3DF21F02-CD79-41F9-B729-55577CFA1D20.jpeg
    819,3 KB · Visninger: 68
  • 324C0B5A-B4D8-4C83-A819-1CF89BCF9583.jpeg
    324C0B5A-B4D8-4C83-A819-1CF89BCF9583.jpeg
    651,7 KB · Visninger: 67
Tempen steg opp igjen idag, men testene ble svakere idag dessverre :sorry: Da er det nok TR på vei ganske snart da det er ikke noe sterkere strek idag. Gjenstår å se:shy:


Ovitrelle er iallfall ute fra kroppen nå.
Så får vi se .. :pompus:
Jeg håper du iallfall får et svar snart ♥️ Synd otrivelle henger i så lenge. Jeg forstår at en kan få store forhåpninger. Jeg sender deg en stor klem ♥️
 
Prøvde meg på MakeSure ikveld, og bare en skygge tenker jeg :banghead: Er enten 11/12 dpo og skulle hatt mensen for to dager siden. Ingen tegn til det ennå:p

Er bare tre alternativer her nå:
- skyggestrek
- rester etter Ovitrelle (men, 14 dager siden innsett?)
- begynnende babystrek

Jau, får ta en ny imorgen tidlig. Tempen gikk jo opp igjen idag, så er litt spent på åssen den er imorgen :joyful:
 

Vedlegg

  • 0C45F0AC-D9C9-4A02-B53B-6B53A2DC4F01.jpeg
    0C45F0AC-D9C9-4A02-B53B-6B53A2DC4F01.jpeg
    394,2 KB · Visninger: 68
Prøvde meg på MakeSure ikveld, og bare en skygge tenker jeg :banghead: Er enten 11/12 dpo og skulle hatt mensen for to dager siden. Ingen tegn til det ennå:p

Er bare tre alternativer her nå:
- skyggestrek
- rester etter Ovitrelle (men, 14 dager siden innsett?)
- begynnende babystrek

Jau, får ta en ny imorgen tidlig. Tempen gikk jo opp igjen idag, så er litt spent på åssen den er imorgen :joyful:

Jeg hadde svak strek på testen helt til tr kom etter Ovitrelle. Så det er nok ulikt fra person til person.
 
Prøvde meg på MakeSure ikveld, og bare en skygge tenker jeg :banghead: Er enten 11/12 dpo og skulle hatt mensen for to dager siden. Ingen tegn til det ennå:p

Er bare tre alternativer her nå:
- skyggestrek
- rester etter Ovitrelle (men, 14 dager siden innsett?)
- begynnende babystrek

Jau, får ta en ny imorgen tidlig. Tempen gikk jo opp igjen idag, så er litt spent på åssen den er imorgen :joyful:
Jeg håper det er en begynnende babystrek! Synes det er rart å få sterkere strek på makesure på kvelden og mindre tydelig på babyplan på morgenen… Jeg lurer veldig på hvordan det er med deg idag ❤️
 
Jeg håper det er en begynnende babystrek! Synes det er rart å få sterkere strek på makesure på kvelden og mindre tydelig på babyplan på morgenen… Jeg lurer veldig på hvordan det er med deg idag ❤️
Takk for at du tenker på meg :Heartred
Idag har tempen dessverre falt nedover :rolleyes:

Så TR er sikkert nok rett rundt i hjørnet :arghh:
Tok ny test idag tidlig, fortsatt bare det samme som igår.
 

Vedlegg

  • 0A79D722-60FF-4CFC-8E39-EBF9D54623FD.jpeg
    0A79D722-60FF-4CFC-8E39-EBF9D54623FD.jpeg
    811,2 KB · Visninger: 65
Ikveld har jeg tatt ny test, og er fortsatt samme strek:rolleyes:
3 dager over IKM … Syns at tanta kan komme nå for å få starta opp på ny syklus!:angelic: Men innerste meg så håper jeg det er bare jeg som produserer sent HCG, dermed er gravid og derfor tanta kom aldri :angelic::hilarious:
 

Vedlegg

  • CBD9B6F5-F078-484A-9C03-C5593CE8383F.jpeg
    CBD9B6F5-F078-484A-9C03-C5593CE8383F.jpeg
    432,9 KB · Visninger: 60
Fikk dessverre TR idag :sorry:


Vi er klare for ny PP og veien videre med IVF osv:) Blir ny runde med Femar og så høre vi med gyn for planleggingen videre. Satser på at vi klarer å få en august-baby og slipper unna IVF i siste liten!:p:Heartred
 
Fikk dessverre TR idag :sorry:


Vi er klare for ny PP og veien videre med IVF osv:) Blir ny runde med Femar og så høre vi med gyn for planleggingen videre. Satser på at vi klarer å få en august-baby og slipper unna IVF i siste liten!:p:Heartred
Jeg heier på dere! Håper å kunne følge ferden din videre ♥️ Stor klem!
 
Heihei!:joyful:

Tenkte at jeg skal komme med oppdatering etter timen hos gyn idag :joyful: Det gikk fint. Gyn har funnet en fin og moden egg på 20.3 (!) mm :eek: Litt overrasket at den var stor allerede når jeg har beregnet EL til den 1/12. Gyn mente ut ifra størrelsen så burde jeg få EL allerede om et par dager :wideyed: Så er det igang med el-testinga opptil 3 g om dagen nå:hilarious: Slimhinnen var litt tynn, 7 mm. Grensa som er bra i flg gyn er 7 mm, men hadde vært enda bedre om det var 8 mm liksom. Men han sa også at slimhinna vil øke hverdag til EL. Så min er over grensen, bare litt akkurat på grensa. Satser på at den rekker å være på minst 8 mm innen et par dager :angelic: Tillegg så tar jeg Solvipect så tror jeg det skal gi bra resultater!

Gyn skrev ut Ovitrelle til meg på nytt og den skal jeg ta imorgen kveld, da får vi virkelig håpe at det blir den fineste julegave med to streker i hånda!!:Heartred

Femar + Solvipect + Ovitrelle + stor moden egg = :excited001:smiley-angelic001
 
Så spennende med EL rett rundt hjørnet da! :smiley-bounce015

Jeg krysser fingrene for at slimhinnene vokser seg tykke og gode. Den kombinasjonen der MÅ jo bare gjøre underverker og gi klaff!
 
Så spennende! Håper det er ett gullegg som slipper!
 
Igår kveld har jeg injisert meg selv med Ovitrelle :D EL-testen gikk oppover nå, og gyn forventet vel EL ca idag så jeg skal teste igjen i ettermiddag og ikveld for å se streken blir sterkere :angelic: Aksjer er lagt inn igår, og skal det ikveld evt og imorgen iallfall :p Da burde det GÅ!:hilarious::Heartred
 
Back
Topp