Noen som kan forklare??

Håpefull2015

Flørter med forumet
Hvordan er egentlig en SA? Jeg har hatt blødninger nå, men ingen klumper og slikt, men er usikker allikevel.. Er ikke så flink til å Google heller =\

Det kan være veldig forskjellig fra kvinne til kvinne, og med tanke på hvor langt man er på vei.
Da jeg mistet i uke 11 opplevde jeg det slik:
Dag1: smerter i korsryggen
Dag2: brun utflod
Dag3: friskt blod med en stor klump som muligens var foster :(
Dag4: mer blod og brennende smerter i underlivet, slik at jeg måtte ligge i fosterstilling

Så fortsatte det å blø i noen uker.

Det kan være veldig forskjellig fra kvinne til kvinne, og med tanke på hvor langt man er på vei.
Da jeg mistet i uke 11 opplevde jeg det slik:
Dag1: smerter i korsryggen
Dag2: brun utflod
Dag3: friskt blod med en stor klump som muligens var foster :(
Dag4: mer blod og brennende smerter i underlivet, slik at jeg måtte ligge i fosterstilling

Så fortsatte det å blø i noen uker.
Ok, takk! Er så usikker på hva som foregår med meg :( små blødning annen hver dag ca. Men ingen klumper eller noe.. + er så dårlig at eg spyr som en gris :(

Da har du iallefall symptomer på at du er gravid - og det er jo positivt (mtp kvalme). Jeg blødde også en del i forrige svangerskap. Fryktelig hver gang, men de fant aldri noe gale!

Ok, takk! Er så usikker på hva som foregår med meg :( små blødning annen hver dag ca. Men ingen klumper eller noe.. + er så dårlig at eg spyr som en gris :(

Spyinga er nok mer gravidtegn ;)
Blødninger er ganske vanlig selv om det er noe alle frykter.

Så lenge det ikke er klumper/koagulert blod og smerter, er det stor sjans for en uskyldig blødning.

Krysser fingrene for at alt er bra med lille♡

Jeg hadde SA i uke 5/6 og opplevde den slik: startet med brun utflod i to dager uten smerter. Så gikk det over til rent blod, deretter kom smerter og litt klumper.

Ønsker deg lykke til og håper det går bra :)

Lykke Til! Håper det ikke er i nærheten av SA! Kun litt ekstrem kvalme og uskyldig blødning...

Takk for alle svar.. Har ømme bryst og dårlig enda, men Tror nok dette ikke går veien allikevel, men er lov å håpe. Skal til legen på mandag for å se om hcg har økt..

Krysser alt jeg har for at spira klorer seg fast!

Lykke til! :-) håper alt står bra til med spira :-)

Da jeg mistet i 2011 blødde jeg mye, friskt blod. Kom ut mye koagler og en liten sneglelignene klump. Var ca 8 uker da(sorry detaljer, men siden du spør så) :P
Hadde også smerter, en anelser sterkere enn vanlige menssmerter.

Gullskatt juli12:)

Da jeg mistet i 2011 blødde jeg mye, friskt blod. Kom ut mye koagler og en liten sneglelignene klump. Var ca 8 uker da(sorry detaljer, men siden du spør så) :P
Hadde også smerter, en anelser sterkere enn vanlige menssmerter.
Nå er det ikke slik for alle, men for meg er det å være kvalm et bra tegn tror jeg. Fantes ikke kvalm med den jeg mistet. Da jeg ble gravid igjen med lillegutt var jeg kvslm og det gikk bra. Min mor har vært helt lik...Men der er det nok mye forskjeller som sagt...

Back
Topp