Håpefull2015
Flørter med forumet
Hvordan er egentlig en SA? Jeg har hatt blødninger nå, men ingen klumper og slikt, men er usikker allikevel.. Er ikke så flink til å Google heller =\
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, takk! Er så usikker på hva som foregår med meg små blødning annen hver dag ca. Men ingen klumper eller noe.. + er så dårlig at eg spyr som en grisDet kan være veldig forskjellig fra kvinne til kvinne, og med tanke på hvor langt man er på vei.
Da jeg mistet i uke 11 opplevde jeg det slik:
Dag1: smerter i korsryggen
Dag2: brun utflod
Dag3: friskt blod med en stor klump som muligens var foster
Dag4: mer blod og brennende smerter i underlivet, slik at jeg måtte ligge i fosterstilling
Så fortsatte det å blø i noen uker.
Ok, takk! Er så usikker på hva som foregår med meg små blødning annen hver dag ca. Men ingen klumper eller noe.. + er så dårlig at eg spyr som en gris
Da jeg mistet i 2011 blødde jeg mye, friskt blod. Kom ut mye koagler og en liten sneglelignene klump. Var ca 8 uker da(sorry detaljer, men siden du spør så)
Hadde også smerter, en anelser sterkere enn vanlige menssmerter.
Nå er det ikke slik for alle, men for meg er det å være kvalm et bra tegn tror jeg. Fantes ikke kvalm med den jeg mistet. Da jeg ble gravid igjen med lillegutt var jeg kvslm og det gikk bra. Min mor har vært helt lik...Men der er det nok mye forskjeller som sagt...
Gullskatt juli12