Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger - har sett litt etter, men ikke funnet :/
Det ser jeg også etter.. Har sett at jollyroom har en rimelig som heter beemo flexi travel 2.0, det er en duovogn så du får med bag, men den er ikke den minste.. Vil ha en vogn liggende i bilen. Alt er uansett mindre enn emmaljungaen vår![]()
Reisetillegg?![]()
Jeg vet at babyjogger har en trille som vendes mot deg, men du må bla opp da... Mulig du får kjøpt brukt på finn? Men de fleste vognene som kan vendes mot deg er litt tyngre, sportsvogner.
Jeg har en babyjogger city mini som vendes fra meg, og den fungerer fint. Man ser jo an babyen også, om de liker det eller ikke![]()
Reisetillegg?![]()
Jeg vet at babyjogger har en trille som vendes mot deg, men du må bla opp da... Mulig du får kjøpt brukt på finn? Men de fleste vognene som kan vendes mot deg er litt tyngre, sportsvogner.
Jeg har en babyjogger city mini som vendes fra meg, og den fungerer fint. Man ser jo an babyen også, om de liker det eller ikke![]()
Legger til at denne er selvfølgelig ikke paraplytrille, men en del større.. Nå har jeg kommet over en som heter quinny zapp extra 2, det er den minste jeg har sett som kan vendes begge veier. Er noen ulemper ved den også, men det er vel umulig å finne noen som oppfyller alle kriterier![]()