Noen som kan anbefale en concealer?

Sinikka

Gift med forumet
Jeg skal kjøpe meg ny concealer for å skjule at øynene mine er så herlig omkranset av mørke ringer og lurer på om noen har en knallbra en å anbefale. Jeg har fått gavekort på parfymeri og er derfor ikke på utkikk etter mineralsminke, selv om jeg synes mineralsminke er toppers. [8D]

Tidligere har jeg brukt Dior Skinflash og Yves Saint Laurent Radiant touch, men synes ikke de var noe mirakelprodukt. Er ikke sikkert noe slikt finnes, men jeg lever i håpet! [;)]

[:D]

Jeg er veldig fornøyd med Lancome sin! [:)]

ORIGINAL: IdaK

Hvilken av de? [;)]

jeg bruker yves saint laurent sin. nr 1 og synes den er toppers.

ORIGINAL: 1100

jeg bruker yves saint laurent sin. nr 1 og synes den er toppers.

Hvis det er Radient Flash du bruker så har jeg prøvd den (står i HI) og ble ikke superimponert. [:)]

ORIGINAL: Persillen

Hvilken av de? [;)]

Oj, er det flere enn en? Mener den heter Maquicomplete (mulig jeg staver feil), den er flytende. Har forresten investert i en god pensel til å påføre den med, synes det var litt klønete med fingrene. [;)]

http://cgi.ebay.com/Corrector-Palette-Hi-Def-Creme-Foundation-Graftobian_W0QQitemZ370257676121QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item563513c759

Den der er genial. Alt du trenger for perfekt hud.
En farge for skjule mørke ringer, en for rødsprengte kinn eller andre røde partier, highliter + + +

Sen sitter godt, og jeg får ikke fet hud av den som jeg får av andre typer concealere.

Hvilken av de? [;)]

Oj, er det flere enn en? Mener den heter Maquicomplete (mulig jeg staver feil), den er flytende. Har forresten investert i en god pensel til å påføre den med, synes det var litt klønete med fingrene. [;)]

Ja de har tre faktisk! Er ikke rart man ikke vet hva man skal velge. Har kikka på den du har da, så fin ut. [:)]

dytte på

Jeg bruker, YSL touch eclait, eller hvordan det skrives... men det var kanskje den du hadde prøvd. Jeg bruker nr 2 og elsker den.
Men nå har det kommet en ny i samme gate på parfymeriet, et merke som heter guerlain som skal være helt supert.

Men gå på parfymeriet og spør om anbefalinger og prøv på huden din, de er jo utdannet innen make up de fleste på parfymeriet[;)]

kjenner altfor godt til mørke ringer ja[:'(]

ORIGINAL: jeani

Jeg bruker, YSL touch eclait, eller hvordan det skrives... men det var kanskje den du hadde prøvd. Jeg bruker nr 2 og elsker den.
Men nå har det kommet en ny i samme gate på parfymeriet, et merke som heter guerlain som skal være helt supert.

Men gå på parfymeriet og spør om anbefalinger og prøv på huden din, de er jo utdannet innen make up de fleste på parfymeriet[;)]

kjenner altfor godt til mørke ringer ja[:'(]

Jeg belager meg ofte på god hjelp fra de som jobber der, meeeen på butikken jeg har fått gavekort på er de så ekkle at jeg vil bare si hva jeg vil ha, betale for den og gå. [:'(]
Handler aldri der ellers.

Jeg bruker YSL sin, ser du ikke er fornøyd med den, men sikker på du påfører den rett? Du skal bare klappe lett på den til den går i ett med hudfargen rundt, IKKE smøre den utover. Bare et tips, men jeg bruker Kanebo sin foundation også og synest den lyse av den dekker ganske så bra den også...

ORIGINAL: Mammapostei!

Jeg bruker YSL sin, ser du ikke er fornøyd med den, men sikker på du påfører den rett? Du skal bare klappe lett på den til den går i ett med hudfargen rundt, IKKE smøre den utover. Bare et tips, men jeg bruker Kanebo sin foundation også og synest den lyse av den dekker ganske så bra den også...

Nei jeg er ikke superfornøyd - og ja, jeg påfører den rett...

ORIGINAL: Mammapostei!

Nei jeg er ikke superfornøyd - og ja, jeg påfører den rett...

Hmm , nei då kan eg desverre ikkje hjelpe deg ;) Men finne du ein sykt bra må du hyla ut! ;)

ORIGINAL: dios

de har jo ofte id på¨parfymerier da[;)]

ehm... nei ikke på noen av de jeg går på iallefall. Hud og skjønnhetssalonger derimot... [:)]

Back
Topp