Noen som jobber i bhg?

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Hva gjør dere med løfting av de små? Og aking, tenkte på det Istad når jeg var ute å aket med datteren min, at det er mye humping og risting. Og vi aker jo i bhg også:p er litt nervøs som dere skjønner:p
 
Jeg jobber i bhg, men er mest med de eldste, så blir ikke så mye løft.
Jeg prøver å unngå løfting. Setter meg heller ned med de på fanget om det er noe. Ikke fordi jeg tror det skal fremprovosere noe, men for å skåne et allerede kranglete bekken og rygg.
Ikke aker jeg lengre, heller, av samme grunn. :)
 
Jeg jobber i bhg, men er mest med de eldste, så blir ikke så mye løft.
Jeg prøver å unngå løfting. Setter meg heller ned med de på fanget om det er noe. Ikke fordi jeg tror det skal fremprovosere noe, men for å skåne et allerede kranglete bekken og rygg.
Ikke aker jeg lengre, heller, av samme grunn. :)
Jeg jobber med 2-4 år og fra januar skal jeg begynne på småbarnsavdeling så vanskelig med lite løfting:( men redd det skal fremprovosere noe :(
 
Ikke i barnehage, men med 1. klassinger.. Aker ikke grunnet bekkenet og setter meg ned når jeg hjelper de med påkledninge, votter, perling og annet de trenger ;) Passer på å avlaste kroppen så mye jeg kan.
 
Ikke i barnehage, men med 1. klassinger.. Aker ikke grunnet bekkenet og setter meg ned når jeg hjelper de med påkledninge, votter, perling og annet de trenger ;) Passer på å avlaste kroppen så mye jeg kan.
Jeg får prøve å gjøre tilpasninger der jeg kan:)
 
Jeg jobber med 2-4 år og fra januar skal jeg begynne på småbarnsavdeling så vanskelig med lite løfting:( men redd det skal fremprovosere noe :(
At man kan løfte på seg en abort er en myte, så det trenger du ikke være redd for. :) Kroppen din sier i fra lenge før det går så langt. Man kan løfte så mye som man er vant med, man må bare huske å bruke riktig teknikk for å skåne rygg og bekken.
Et svangerskap er ikke tiden for å sette ny ekstrem-pers i vektløfting, men så lenge kroppen fungerer kan man gjøre som man pleier. :)
 
Jeg jobber på småbarn 1-2 og er ped leder. Er sykemeldt for øyeblikket på grunn av bekkenløsning eller låsning, planen er å komme tilbake.
Jeg tenker at så lenge kroppen sier at det er OK å gjøre som før du ble gravid er det nok det.
 
Jeg jobber på småbarn 1-2 og er ped leder. Er sykemeldt for øyeblikket på grunn av bekkenløsning eller låsning, planen er å komme tilbake.
Jeg tenker at så lenge kroppen sier at det er OK å gjøre som før du ble gravid er det nok det.
Begynner som pedleder fra januar. Ferdig utdannet til våren, så er litt smånervøs og spent:p
 
Det skjønner jeg. Er rart med det NÅr man får en stilling med litt ansvar. Det ordner seg nok skal du se [emoji4]
 
Back
Topp