Noen som ikke

^Milla^

Gift med forumet
har vært kvalme enda? Bare lurer.. er veldig lite kvalm, mye uvell, men ikke så mye kvalm..
nesten så det bekymrer meg, leste jo på kvalmetråden at kvalme var et bra tegn[8|]

Ser du er litt over 5 uker på vei jeg ble veldig kvalm i uke 6 og er det fremdeles, men "slipper" du unna hadde jeg bare smilt:) For jeg spyr morgen som kveld, noen dager er verre enn andre selvfølgelig.. Men de sier vel at ca 75-80 % opplever kvalme, kan jo hende du er en av de heldige:)

Jeg er kvalm men mest etter aktivitet eller utpå ettermiddagen... Var ikke det i forrige svangerskap så synes dette er utrolig plagsomt [:@] Er nå ca 10 uker på vei.

Jeg begynnte ikke å bli skikkelig kvalm før jeg var nesten 7 uker på veg. Bare vær glad hvis du slipper. Jeg er stort sett kvalm døgnet rundt.... Slitsomt!!!

Ok da ska æ prøv å vær fornøyd me at æ ikke e d[8D] Å håp at æ ikke blir sååå hardt rammet om den skull dukk opp seiner ;)

Grunn t at æ spørr e at det e muli æ e 9 uka på vei, å prøve å "finn det ut" sjøl ,siden det tar så lang tid å få UL..[:-]

Trenger ikke bety noe, og min kvalme kom ikke for fullt før slutten av uke 6, begynnelsen av uke 7, så den kan ennå komme.. Nyt de friske dagene dine du[;)]

Kvalmen har akkurat begynt å ta seg opp her...

Har ikke vært kvalm i det hele tatt.........

lite kvalme her og, men jeg er absolutt bare glad for det!! har jo vært litt uggen, men ikke sånn t jeg har måttet kaste opp[;)] har nok av andre symptomer, så er beroliget selv om kvalmen har uteblitt [:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

har vært kvalme enda? Bare lurer.. er veldig lite kvalm, mye uvell, men ikke så mye kvalm..
nesten så det bekymrer meg, leste jo på kvalmetråden at kvalme var et bra tegn[8|]

har ikke vært kvalm, var uvel noen uker men ikke noe kvalm

var ikke kvalm sist heller og har en frisk gutt

så kansje du fpr gutt denne gangen

men de fleste som blir kvalm blir det etter uke 6 , innbiller jeg meg

Har nesten ikke vært kvalm jeg, men fra ca uke 6 og fram til uke 9 hadde jeg noen fæle morninger.. Ga seg heldigvis like fort som det kom...

har  ikke vært kvalm i d hele tatt men har ikke hadd matlyst på over 14 dager...så i dag fikk jeg beskjed fra legen å pakk i meg mat evt små spise...men enklere sagt enn gjort da=S

sist ble jeg kvalm 6+0.. denne gangen 7+1, men det var av andre grunner.. men for all del ikke håp at du blir kvalm!!! det er jævlig! jeg skulle gjort mye for å slippe..[:-]

lykke til videre[:)]

Du er heldig som ikke er kvalm[:)], jeg ble kvalm i uke 6 og er enda ikke ferdig med kvalmen, hadde en topp i uke 8-9 som jeg spøy og ikke fikk i mat og drikke....da var jeg kvalm heile dagen og kvelden....

Er enda kvalm og uggen, men spiser mer normalt nå, er mer kvalm på kvelden og særlig når jeg skal legge meg[&:].....

Back
Topp