Noen som ikke skal ha tidlig UL?

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Ser det er mange som skal ta eller har tatt tidlig UL.

Jeg tok ikke forrige gang og har ikke planlagt noe denne gangen heller. Nå har jeg vært veeeeldig heldig siden jeg ikke har hatt blødninger eller noe annet som skaper bekymring.

Flere som ikke har planlagt UL før den ordinære?

Jeg skal ikke ha noen UL før OUL.
Som deg hadde jeg ikke det sist, og har også vært heldig å slippe blødninger og andre skumle ting..
Så her venter vi til uke 18.. ^^,

Hadde det ikke sist, å kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller:-) om det ikke dukker opp en grunn til at jeg bør

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Legen har søkt om det, siden eg har gått på pergotime, men får eg ikke så blir det ikke
Håper litt på å få det, pga antall babyer

Jeg planlegger det ikke, men vet ikke om jeg klarer å la være... Hadde litt blødninger i de to forrige svangerskapene, så da var jeg begge gangene på tidlig ul. Det er dyrt med privat ul, men det var veldig godt å se at spiren levde. Frykten er MA, at jeg skal gå i uksevis uten å vite at det ikke er liv lenger...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke hatt det med de to første barna. Men etter at jeg mistet i januar, fikk jeg inn i papirene mine at jeg skulle på tidlig ul ved neste påviste svangerskap. Dette for å berolige oss. Hadde jeg ikke hatt en MA, ville jeg nok ikke hatt tidlig ul jeg heller

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Back
Topp