Noen som ikke skal fortelle det i jula?

Vet ikke helt enda. Har lyst til å vente til d har gått 12uker, men jeg vil tro at min slekt kommer til å skjønne at jeg er gravid :) jeg bruker å drikke ett glass øl til middagen men nå kanj jeg jo ikke

Jeg har veldig lyst til å vente til uke 12 (2 Feb), og håper vi kan slippe å fortelle det før. Vi skal i tillegg være bort i jula med flere jeg ikke kjenner så godt, så synes ikke det skal fortelles da. Men nå har kvalmen kommet for fullt og jeg er totalt utslått. Så usikker pp hva vi gjør. Gruer meg kjenner jeg..

Vi skal ikke fortelle det! Er ikke langt nok på vei til at jeg synes det er greit! Ikke noen konkret grunn, bare jeg som føler det slik!

Vi skal dele det på julaften til nærmeste familie (6uker).. Tenker at om vi skulle miste, ville de få vite det uansett! :bored: Man er aldri garantert at det skal gå bra uansett hvilken uke/mnd man er i...

Last edited:
Vi skal ikke fortelle det, skal prøve å holde det hemmelig til første uken i februar. Orker ikke tanken på å måtte ta ringerunde til hele slekten om vi mister.

Her skal det ikke fortelles til familien før det har gått 12 uker, så skal ikke fortelle det i jula. Har mistet så mange ganger og ønsker ikke den oppmerksomheten og omsorgen jeg får hvis jeg mister igjen. Høres kanskje rart ut, men jeg takler sånne ting best alene med min kjære...

**

Last edited:
Ååååå.... Jeg er så usikker.. Pleier å bruke juletiden på brettspill og vin med familien. Gidder liksom ikke late som jeg ikke vil ha eller som om at jeg drikker.. Det er mamma det er snakk om! Jeg kan godt holde noe hemmelig for henne, men liker ikke tanken på å "lure" henne :( Skal jeg uansett si det i løpet av de neste dagene så tenker jeg at det passer godt å si det i morgen :p Akk.. Jeg blir så irritert over at jeg ikke klarer å bestemme meg :o

Back
Topp