Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min og kommer seg opp trapper fant han plutselig på 2-3 trinn lekende med pynt som sto der! Da bytta grinda plass fra vedovn til trappHer har hun reist seg så lenge hun har hatt noe å holde i ca et par mnd nå. Hun står også på egenhånd når hun glemmer seg Og krabber som et uvær Vi har en trapp opp fra tv stua til spisestuen med 3 trinn, den krabber hun opp faktisk
Prinsesse juli 13
Hun får ikke lov å leke seg i de store trappene nei, det er nok en veldig god stund til og vi sitter alltid i nærheten/ved siden av henne når hun krabber opp de 3 trinneneMin og kommer seg opp trapper fant han plutselig på 2-3 trinn lekende med pynt som sto der! Da bytta grinda plass fra vedovn til trapp
men det er trappa til andre etasje da, hadde det kun vært 2/3 trappetrinn hadde han nok fått leke seg litt mer..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Når det bare er et par trinn kryper han fremover ned trinna det går fint stoort sett. Hehe. Vet ikke hvor lett det er å lære de det jeg, men du kan jo prøve?Her krabber han opp hele trappa til 2.etg så fort som et uvær! Hehe.. Men vi har også 2 steder der det er 2 trinn... Har tenkt å begynne å lære han å gå ned de trinnene snart... Har dere gjort det? Er vell bare å være med han å gå baklengs?
Prinsen ble født 07.07.13
Tantebarnet mitt krabba ned trappen baklengs, har aldri hørt om de hadde lært henne det eller om hun hadde funnet det ut selvHer krabber han opp hele trappa til 2.etg så fort som et uvær! Hehe.. Men vi har også 2 steder der det er 2 trinn... Har tenkt å begynne å lære han å gå ned de trinnene snart... Har dere gjort det? Er vell bare å være med han å gå baklengs?
Prinsen ble født 07.07.13
Hva sier de på helsestasjonen om det? Har dere vært hos barnefysio i kommunen? For de skal vel ha litt bevegelse når de er 11 mnd?Her gjør han hverken krabbing, åling eller gåing.... wohooo..... :-/
❤ Sondre 29.07.13 ❤