Noen som ikke reiser seg?

caracara

Forumet er livet
Er det noen juliuser som ikke har begynt å reise seg. Min er født rett over i august, og blir illsint om han ikke får gå med oss i hendene, og vil ikke prøve på å klatre/krabbe :p aker seg fram på rompa om han er stuck.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hu begynte i dag men ikke ordentlig. Hu greier å reise seg opp i vogna og i sofaen men ikke fra gulvet. Krabber ikke ordentlig, bare åler seg framover på magen. Men hu elsker å gå og stå og holde i ting.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mi begynte i sist uke med både kryping og reise seg :) men vi trente litt på det ved at eg hjalp ho litt med å løfte seg opp :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Frøkna mi både åler og krabber seg frem :) Hun setter seg opp og på kne, men hun reiser seg ikke helt opp av seg selv enda. Hun elsker og stå da. Så ofte så hjelper jeg henne opp også står hun selv om hun får holde seg i noe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Guttungen bare åler seg. Gjort det ca en mnd nå. Ikke antydning til å verken krabbe eller reise seg :)


Fødte en gutt 20. juli 2013 <3
 
Han her har kun ålet seg frem i lang tid nå, så jeg var sikker på at han kom til å hoppe over krabbingen. Plutselig viste han interesse for at han ville krabbe, og nå gjør han begge deler:) mest åling hvis han vil forte seg da:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hun reiste seg opp første gang 19. April (9,5 mnd) og løper avgårde med briovogna ved hver anledning. Går masse langs møbler og reiser seg overalt. Skal hun fort frem så er det krabbing. Tidligere var det åling...


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Min jente har hatt skinner for hofteleddsdysplasi i 3 mnd som hun fikk av for ca 5 uker siden. Etter det har det gått veldig fort framover. Åle seg gjorde hun med skinnene, men nå kan hun også krabbe. Sitter av seg selv både på rumpa og på kne, og står på kne og strekker seg opp etter ting. Øver stadig på å stå på føttene ved å lene seg over ting og stå med underkroppen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her har hun reist seg så lenge hun har hatt noe å holde i ca et par mnd nå. Hun står også på egenhånd når hun glemmer seg;) Og krabber som et uvær:) Vi har en trapp opp fra tv stua til spisestuen med 3 trinn, den krabber hun opp faktisk ;)

Prinsesse juli 13
 
Her har hun reist seg så lenge hun har hatt noe å holde i ca et par mnd nå. Hun står også på egenhånd når hun glemmer seg;) Og krabber som et uvær:) Vi har en trapp opp fra tv stua til spisestuen med 3 trinn, den krabber hun opp faktisk ;)

Prinsesse juli 13
Min og kommer seg opp trapper:eek: fant han plutselig på 2-3 trinn lekende med pynt som sto der! Da bytta grinda plass fra vedovn til trapp:p
men det er trappa til andre etasje da, hadde det kun vært 2/3 trappetrinn hadde han nok fått leke seg litt mer..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min og kommer seg opp trapper:eek: fant han plutselig på 2-3 trinn lekende med pynt som sto der! Da bytta grinda plass fra vedovn til trapp:p
men det er trappa til andre etasje da, hadde det kun vært 2/3 trappetrinn hadde han nok fått leke seg litt mer..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hun får ikke lov å leke seg i de store trappene nei, det er nok en veldig god stund til;) og vi sitter alltid i nærheten/ved siden av henne når hun krabber opp de 3 trinnene :)

Prinsesse juli 13
 
Her krabber han opp hele trappa til 2.etg så fort som et uvær! Hehe.. Men vi har også 2 steder der det er 2 trinn... Har tenkt å begynne å lære han å gå ned de trinnene snart... Har dere gjort det?:) Er vell bare å være med han å gå baklengs?:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Her krabber han opp hele trappa til 2.etg så fort som et uvær! Hehe.. Men vi har også 2 steder der det er 2 trinn... Har tenkt å begynne å lære han å gå ned de trinnene snart... Har dere gjort det?:) Er vell bare å være med han å gå baklengs?:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
Når det bare er et par trinn kryper han fremover ned trinna:p det går fint stoort sett. Hehe. Vet ikke hvor lett det er å lære de det jeg, men du kan jo prøve?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her krabber han opp hele trappa til 2.etg så fort som et uvær! Hehe.. Men vi har også 2 steder der det er 2 trinn... Har tenkt å begynne å lære han å gå ned de trinnene snart... Har dere gjort det?:) Er vell bare å være med han å gå baklengs?:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
Tantebarnet mitt krabba ned trappen baklengs, har aldri hørt om de hadde lært henne det eller om hun hadde funnet det ut selv ;)

Prinsesse juli 13
 
Har hørt at noen krabber baklengs ned trapper sammen med barna... Men kan hende noen lærer det av seg selv for alt jeg vet


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Her gjør han hverken krabbing, åling eller gåing.... wohooo..... :-/

❤ Sondre 29.07.13 ❤
Hva sier de på helsestasjonen om det? Har dere vært hos barnefysio i kommunen? For de skal vel ha litt bevegelse når de er 11 mnd?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Back
Topp