Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel ikke farlig, bare ikke det mest vanlige. Jeg har min delvis i veien for fødekanalen og om den ikke trekker seg bort før fødselen så blir det keisersnitt. Men det bruker den visst å gjøre og det er veldig sjelden det er nødvendig.Da skjønner jeg at det ikke bare er meg som venter i spenning på å kjenne liv
Dere som sier dere har morkaken foran. Er det en farlig medisinsk tilstand? Feks hvis babyen sparker morkaken?
Da skjønner jeg at det ikke bare er meg som venter i spenning på å kjenne liv
Dere som sier dere har morkaken foran. Er det en farlig medisinsk tilstand? Feks hvis babyen sparker morkaken?
Nå er man 18+ 5 og kjenner fortsatt ingenting baby, når skal du begynne å spark meg?
Jeg er 20+4 nå og kjenner såvidt noe svak leamus i magen om kvelden. På dagtid kjenner jeg ikke mye.Har alle kjent liv nå? Er 18+0 og andregangs, begynner å bekymre meg litt. Men det er vel helt vanlig..
Har alle kjent liv nå? Er 18+0 og andregangs, begynner å bekymre meg litt. Men det er vel helt vanlig..
Jeg er 20+4 nå og kjenner såvidt noe svak leamus i magen om kvelden. På dagtid kjenner jeg ikke mye.
Kanskje vi har snille babyer som ikke vil sparke mødrene sine? Hehe
Jeg er 17+6 og fjerdegangs. Aldri kjent så lite som nå, bare små "uroligheter" inni der, men har morkaken på fremre vegg, så det er nok derfor