Noen som IKKE kjenner bevegelse?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
jeg ser i tråden «kjenner du bevegelse» at mange av dere kjenner liv. Jeg er i uke 18+0 og kjenner ingenting :( flere som heller ikke kjenner noe? Hvor langt er dere på vei?

men fikk se mini på ultralyd i helgen da jeg trodde jeg hadde hatt fostervannavgang. Heldigvis falsk alarm. Men da så man en aktiv baby på 18 cm som trives. Så den er der selvom den ikke sparker meg hehe

Er det første gang du er gravid? Da er det vel vanlig å ikke kjenne noe før i uke 20 hvertfall. Da jeg var 18 uker med første kjente ikke jeg heller noe. Uken etter begynte jeg å kjenne de små "boblene som sprakk" før de ordentlige sparkene[emoji4]

Jeg kjenner heller ingen bevegelser[emoji21] er 17+4 idag og andregangsgravid, kjente det tidlig med nr 1 men nå kjenner jeg ingenting[emoji21]

Det er helt normalt! Man er så forskjellig, og det er så forskjellig hvordan fosteret og morkaka ligger. Hos meg har det vært forskjellig når jeg har kjent de små. Med første allerede uke 12, med nr 2 uke 17-18, og disse to kjente jeg for første gang ca uke 12-13. Men det er langt fra hver dag jeg kjenner dem ennå (uke 15+4 idag), og de kraftige sparkene er nok et stykke unna.

Så godt at du fikk se en sprellende bebis! Da kommer sparkene snart også [emoji177]

Jeg trodde ikke jeg kjente noe - er 17+3 og førstegangs. Men når jeg var hos jordmor i forrige uke og hun forklarte akkurat hvor den lille lå så forsto jeg at den rare kilingen inne i magen på akkurat det området faktisk var den lille og ikke noe annet liksom [emoji23][emoji85] Jeg visste jo ikke hva jeg egentlig skulle kjenne..

2. Gangs gravid i uke 19+3. Kjent noe 2 ganger. Ellers ingenting, litt rart. Men kommer vel etterkvart. Har vært på ultralyd så vet alt er fint :shy::)

Jeg vet faktisk ikke. Jeg er førstegangs, 16+4 i dag. Jeg har kjent "noe" nedi livmorområdet, som luftbobler. Men altså, det kjenner jeg når jeg ikke er gravid også og har luft i magen, og nå i svangerskapet har jeg hatt helt enormt med luft. Så det kan like gjerne bare ha vært luft. Jordmor mente det var god sjangse for at det var bevegelse fra fosteret jeg kjenner, da.

Men det var også helt normalt for førstegangs å ikke kjenne noe før etter uke 20, sa hun. Så ingen grunn til bekymring.

Jeg er usikker om det er bevegelse jeg har kjent eller ikke. Er 16+3 i dag. Jeg har kjent bevegelse med alle de 3 andre barna rundt uke 15-16. Håper snart på litt sprell :)

Har ikke kjent noe enda, er 17+2 :) hadde noe som lignet leamus i magen på fredag, men har ikke kjent noe siden, så da var det sikkert bare leamus [emoji28]

Jeg er veldig usikker, så jeg tror ikke det. Er snart 17 uker, stresser ikke så mye med det siden det ikke er helt normen å kjenne det så tidlig? Er førstegangsfødende også. Kjenner noen ganger en litt rar bumping nederst på magen, men det kan like gjerne være luft også :cat:

Er 17+3 og kjenner ingenting. På ul viste det seg at morkaken ligger foran og det er kanskje årsaken. Kjente spark fra uke 15 ved første graviditet.

Sniker fra dessmber.

Jeg er førstegangs og har morkaken foran, jeg kjente ikke liv før i uke 21. Det føltes som om alle kjente liv før meg og det var kjempekjipt men det var ikke noe galt. Det tok enda noen uker før jeg kjente regelmessige, kraftige spark. På UL i uke 26 så jeg at hun sparket men kjente ingenting..

Tror jeg kjente noe 2-3 dager for 1-2 uker siden , men ikke noe etterpå. Prøver å ikke tenke så mye på da, det kommer vel :) Er 16 uker i morra, så enda tidlig. Er 2. graviditeten nå.

Sniker fra februar, jeg var akkurat som deg i uke 18 og bare en uke etter på begynte jeg å kjenne mer og mer. Har morkaken bak. I helgen kjente jeg spark utenpå og nå kjenner jeg noe hver dag så det er sikkert like rundt hjørnet for deg også :) 20 uker i morgen :)

Jeg kjenner ingenting men er førstegangs og bare i uke 15. Har morkaka foran så ultralydteknikeren så at i verste fall kunne det gå helt til uke 23.

Kjenner ingenting jeg heller. 2 gangs, med morkaka foran. 15+3 i dag, så fortsatt tidlig [emoji4] kommer nok [emoji4]

15+6, andregangs, kjenner ikke noe. :happy090

Jeg er førstegangs med morkaka foran, 18+6 og kjenner ingenting Det er vel bare å være tålmodig. Vil gjerne kjenne noe snart! [emoji1]

17+5 og kjenner ikkeno'! Men har morkaka foran, så derfor forventer jeg heller ikke å kjenne noe på ei stund.

Back
Topp