Noen som ikke har Vært dårlig.....

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Som overskriften sier. Er det noen som har hatt det helt strålende og ikke har hatt noe kvalme eller noe å syte over?

Jeg har hatt et par dagers kvalme men det er jo ingenting å si på når de resterende ukene har Vært helt fin. Synes nesten det er skremmende, men veldig deilig da.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, egentlig. Har spydd to-tre ganger, men det har vært på dager hvor jeg ikke har fått tid til å spise frokost. Ellers har jeg vært i tipp-topp form. Hadde det ikke vært for manglende menstruasjon og murring i livmora hadde jeg nok ikke merket graviditeten. Trodde ikke på forhånd at det skulle være slik, for de to forrige gangene var jeg utslått av kvalme og svimmelhet.

Hehe, kjenner meg igjen i at du sier det er litt skremmende - for kvalme er jo ofte et tegn på at ting er som de skal. Men jeg beroliger meg med at jeg så en sprell levende spire på ul i uke 9, så sannsynligvis går det helt fint :)

22.02.2015 ♡

Ikkje noko å klage over her heller :D veldig fornøyd med det! :) måtte det bere vare :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

"Er jeg virkelig gravid?"
Ingen kvalme,bare litt uvel av og til
Litt ømme pupper til tider
Ingen ting jeg bare MÅ ha

..merker ingenting bortsett fra manglende mens...

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Har så og si ikke merket kvalme i det hele tatt. Bare økt matlyst og litt reaksjon på lukter. Er 12+4, må virkelig si at jeg har sluppet billig unna... Merkelig å ha så lite symptomer!

Jeg har litt ømme pupper og blir litt uggen visst jeg ikke spiser ofte, ellers har jeg vært i god form! Er nå 10+4. Vi er bare heldig :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Kan absolutt ikke klage på noe. Ømme pupper er vel det som er mest dominerende hos meg. Småkvalm, men det er jeg alltid. Trøttere og mer vimsete men egentlig lite plagsomme symptomer.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ikke vært særlig kvalm. Uke 10+ 3 ble veldig uggen og småkvalm etter å flydd fly, når bilen er invaskehallen, men ellers aldri vært kvalm. Magen min vrenger ser og er uggen av og til, merker godt om det er for lenge siden jeg har spist, går fort over. Reagerer litt på lukt og sterk mat, ellers er puppene konstant ømme

Har egentlig ikke så mye å klage over. Trodde for noen dager siden at noe var galt, men var nok mest sannsynlig bare en litt treg mage!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Formen min er helt perfekt! Ikke vært kvalm en eneste gang :) bittelitt trøtt, og av å på med litt ømme pupper :p har vært litt nervøs siden jeg ikke merker noe til at jeg er gravid, så gleder meg til 20 august så jeg får sett at alt er som det skal :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dere er heldige! Nyt det virkelig!!!

Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️

Dere er heldige! Nyt det virkelig!!!

Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️
Er nesten slik at man blir bekymret for at fosteret ikke har det bra når man har lite plager og føler seg normal..

Back
Topp