Noen som ikke har søkt permisjon enda?

Lykkeliten

Glad i forumet
Jeg har ikke søkt enda, tenkte jeg skulle vente til 6 juni for da har jeg jordmor time.. Har forstått det slik at hun skal sende med noen papir eller noe..
Har termin midt i August, blir det for sent å vente til da?

jeg har heller ikke det, hverken hos arbeidsgiver eller nav. skal til jordmor 5 juni jeg, så tenkte å vente med det til da jeg også. Når det gjelder min arbeidsgiver skulle det egentlig vært gjort innen 3 mnd før permisjonsstart, men de holder på å bytte system for innsending av permisjon, lønn og ferie osv så må vell bare vente til det er på plass...

hmm... det oppdaterte skjemaet til nav har vell heller ikke kommet ut ? siden det blir endringer i kvoten fra 1 juli.... finner det iallefall ikke jeg

Jeg er litt treg, men har ikke søkt enda.

aha, skal nav ut med nye søknadspapirer? gi lyd når de har fått fingen ut da :D har ikke søkt enda.

Ikke gjort det jeg heller, har JM tine på tirsdag så gjør det da. Siden jeg får papirene da..

Man trenger ikke de nye papirene. Gjorde i allefall ikke det sist gang. Da var det å økning etter 1. Juli. Går på termindato ikke søkedato

Jeg har termin helt i begynnelsen av august, og jeg fikk beskjed om å vente. Skulle sjekke igjen med de i begynnelsen av juni om det ikke hadde kommet nytt skjema. Jeg liker ikke å stole blindt på Nav, men tror det skal gå fint :)

Jeg har ikke søkt ennå, tenkte å vente å se om de nye skjemaene kommer snart.. Skal til jordmor imorgen, er det slik at hun kan bekrefte at jeg er over 26 uker?? som jeg kan legge ved søknaden?

jeg har fått bekreftelse av jordmor. men skal vente til å søke til de nye papirene til nav kommer. tenkte å ringe å nav i morgen å høre når de kommer eller om jeg kan søke me de papirene jeg fikk skrevet ut fra nav. når jeg var med nav sist uke sa de ingenting om at det kommer nye papirer, det fant jeg ut selv når jeg satt å prøvde å finne ut av detta styret.
fikk bekreftelse at jeg var over uke 26.

Har heller ikke søkt. Fått bekreftelse av jm. Tenker jeg starter litt denne uken. Det er jo sikkert et vanvittig papir arbeid dette også, så kommer sikkert til å ta noen dager før jeg føler at den er bra nok til å bli sendt inn. Så da er det greit å heller starte nå :-)

Jeg har ikke søkt enda. Skal til jordmor på torsdag, så får papir derfra da... Skal bestille time hos en saksbehandler på nav for å få hjelp til å fylle ut riktig siden vi skal gradere permisjonen. Gjorde det sist også, og da blir det i hvert fall helt riktig :p

Back
Topp