Noen som ikke har mistet før?

Jeg har kun vært gravid to ganger - og har to nydelige jenter i dag :Heartred Begge friske og raske. Håper denne spiren også sitter like godt, er 6+1 i dag Er veldig takknemlig :Heartred Synes også det er betryggende å følge med på den spontanabort-kalkulatoren som noen la ut i en tidligere tråd her inne, hvor du kan se statistisk sannsynlighet for SA. Et lite tips om du ikke har sett den før :love7

Sniker fra juni. Er på 4.graviditeten nå, aldri mistet, friske barn :)

Jeg har ikke mistet før.
Trudde jeg hadde 3 kjemiske på rad nå, før denne syklusen... men det er ikke så sikkert lell.

Har 3 svangerskap fra tidligere, og aldri mistet.

Så det er ikke alle som må gjennom det, fine deg.
:Heartred

Nå gravid med nr 3., av tre svangerskap - så har aldri mistet. Har to friske jenter ❤️ SA er jo vanlig, men mest vanlig veldig tidlig. Og mest vanlig er det at svangerskapet går bra❤️ Det må vi tillate oss å tenke på :)

Sniker, jeg har vært gravid fire ganger og fått fire barn :Heartred Lykke til, og gratulerer med svangerskapet!

Tusen takk for masse herlig svar :Heartred Kjente jeg fikk roa meg ned litt nå, jeg har jo tross alt en god følelse på at dette kommer til å gå helt fint. Og det håper jeg virkelig det gjør for samtlige i gjengen her :Heartred

Er førstegangsgravid med de første positive testene jeg har fått siden juli/august, men kjenner jeg bare går å venter på å miste fordi jeg føler "alle" mister før spira sitter. Alle symptomene tolker jeg nesten som at jeg mister, selv om testene øker fint. Kjenner det tar på veldig.. Synes jeg i mange innlegg leser noe om at man mista sist, eller har mista mange ganger eller lignende. Skjønner at de som kanskje er på forum er de som har prøvd lenge og/eller mista flere ganger før, mens de som ikke har samme historikk leser man jo kanskje ikke like mye om siden de ikke henger så mye på diverse forumer.

Lurte bare på om noen har noen solskinnshistorier for å hjelpe nervene mine litt? Noen som ikke har mistet før, der spira/spirene har holdt seg fra første stund?:angelic: Er jo ingenting man får gjort fra eller til, men trenger bare en liten positiv oppvekker om at det faktisk i de aller fleste tilfellene går bra :love2

Dette er ikke ment som kritikk til de som deler at de har mista, har full forståelse for at de vil dele tanker, opplevelser og følelser, og kan ikke forestille meg hvor fælt det er å miste så håper ingen misforstår tanken bak innlegget:Heartred
Sniker, førstemann satt på første forsøk, var ikke dårlig en dag, og jobbet nesten helt ut :hilarious: Så noen er faktisk bare heldige! (16 uker med nr to nå, og samme type svangerskap) ❤️

Back
Topp