Noen som ikke har mistet før?

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Leste litt på mars 2017, og ble litt inspirert :) man hører jo så mange triste historier her inne, så nå vil jeg ha frem solskinnshistorier :) er det noen her inne som aldri har mistet før? :)

Vi har ikke mistet før, har ei jente på 1,5 år :-) men, er veldig bekymret i dette svangerskapet. Henger vell sammen med at man vet hva man går glipp av hvis noe skulle skje:(

Har en sønn på 11 mnd og aldri mistet! Men føler litt som FrkF! Mer bekymret denne gangen :o God tråd! Trenger litt solskinnshistorier! :)

Har ei på 2 år og har aldri opplevd å miste ❤️ så takknemlig, men selvfølgelig en trussel som henger over en da man vet statistikken..

Jeg har aldri opplevd å miste, men har heller ikke vært gravid før nå. Krysser fingre og tær for at det går bra videre..

Har en på 1,5 fra før og gravid (10+3) nå. Aldri mistet :)

Min 2 graviditet og aldri mistet :-) føltes litt betryggende å lese denne tråden som var positiv en alle der så mangen har mistet føler meg mindre redd da

Jeg har heller aldri mistet :-)
Har en jente på 3 år fra før så dette er mitt andre svangerskap.

Aldri mistet, har en gutt på 2 år og nå gravid igjen ❤️ 10 uker i dag, håper det går bra denne gangen også!

Back
Topp