Noen som ikke har mistet før?

Har vært gravid 5ganger. 2barn er født. 2 medisinske aborter å nå en spire i magen. Så har aldri mistet kan man si. Men jeg som sikkert alle andre er litt bekymret over at det kan skje, men håper og krysser fingrene for at denne spiren også klorer seg fast til april :)
 
Vært gravid 2 ganger, en medisinsk abort og er 12+0 med mini nå :)
 
Jeg har to barn fra før og aldri mistet. Er 9+3 i dag og satser på at det går fint nå også i 3. graviditet :)
 
Gravid for andre gang. Ikke mistet noen gang. Er 9+5 og håper det får bra denne gangen også!
 
Min første spire, aldri mistet. Er 12+4 i dag, har sett og hørt hjerteslag, babyen har sparket med beina på tul....måtte ta en ny test i dag på at det virkelig er en babyspire inni der. Men kan vel begynne å slappe litt mere av nå. Og nyte resten av tia fram til april.
 
Aldri mistet, gravid for andre gang nå. 13+3. Hørte hjertelyden på torsdag, har ikke vært på tul.
 
Vært gravid 2 ganger. Første gang med tvillinger og denne gangen med bare 1. Heldigvis ikke opplevd å miste enda. :)
 
Andre graviditet her også, ikke mistet. Er 14+3 nå, så det ser ut som det går bra denne ganger også *fingers crossed*
 
Jeg har aldri mistet. Men har ikke planlagt å bli gravid noen av gangene jeg har blitt det heller. Gravid med nr 2:love017
 
Gravid med nummer 3, aldri mistet <3
 
Back
Topp