Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper også jg kjenner noe snart! Alle sier det er så fantastisk så da savner jeg det enda merJeg har heller ikke kjent noe. Også morkaken foran! 19+5 idag. Håper jeg kjenner noe snart
Er selv 19+0 idag. Men kjenner nada ingenting. Så du er heldig !Er 19+0 idag og har morkaka bak så kjenner tydelige bevegelser fra lille et par ganger i løpet av dagen vært ganske rolig igår og idag da...
Virker som jeg i verstefall må være tålmodig i over 4 uker til består bare av venting joooJeg har ikke kjent noe tydelig før for noen dager siden!! Jeg er 23 + 0
Hehe ja!!! Jeg gikk å venta på bevegelser helt siden uke 17 :/ så stas å kjenne det nå jeg har også morkaka foran!!Virker som jeg i verstefall må være tålmodig i over 4 uker til består bare av venting jooo
Min lå heldigvis ikke foran åpningen, men fortsatt foran kjenner du harde/tydelige spark daglig nå da?Hehe ja!!! Jeg gikk å venta på bevegelser helt siden uke 17 :/ så stas å kjenne det nå jeg har også morkaka foran!!
Skal på ny ultralyd på tirsdag for å se om den ligger foran åpningen!!
Daglige?/) hvordan klarte du å holde roa i så mange uker?Ikke super harde!! Men mer "målretta" bevegelser men ja jeg vil jo si at det er ganske tydelige spark nå
Er selv 19+0 idag. Men kjenner nada ingenting. Så du er heldig !
Har jo bare kjent det noen dager, men ja er daglig mest når jeg er rolig!! Og hvis jeg trykker litt på magen.. Hadde liksom ikke noe valg! Måtte bare vente til jeg kjente sparkene trøstet meg med at jeg hadde sett han på ultralyd, så gikk egentlig bare å gledet meg og håpet på at jeg skulle kjenne noeDaglige?/) hvordan klarte du å holde roa i så mange uker?
Hvor langt e rdu?Jeg kjenner svært lite, og jeg er tredjegangs. Har morkaken foran denne gangen. Kjenner hver dag og flere ganger daglig, men veldig vagt. Kjenner det best der morkaken ikke ligger, type helt nede med symfysen og litt på sidene. Kjenner ikke noe foran enda.
Når jeg var på OUL så jeg tydelig at han var veldig aktiv, han strakk seg helt ut, fjernet hodet hver gang hun prøvde å måle det, osv, beina gikk i ett. Hadde spist sjokolade så han hadde ett lite sukkerkick. Likevel kjente jeg ingenting. Jeg har en doppler hjemme som jeg kan prøve når jeg blir bekymret da, men stort sett kjenner jeg han nok.
Håper du snart kjenner noe da. Husk at de fortsatt er ganske små og svake men de legger på seg raskt fremover nå så snart kjenner du det også
Hvor langt er du?Ikke kjent noe spark enda, og bare tror jeg har kjent bevegelse. Jeg er 1.gangs så vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter ;-)