Noen som ikke har hørt hjertelyd enda?

Føler med med deg!hørt jeg har heller ikke hørt hjertelyd enda. Skal til legen i morgen og håper jeg får høre noe da. Klarer ikke vente til OUL neste uke.

Oi! Men da fikk du vel bekreftelse på at alt var bra på ultralydene ihvertfall da?❤️
Med førstemann så føler jeg at jeg var på så mange legetimer før oul! Aner ikke hvorfor de satte det opp for hadde en helt fin graviditet uten noe ekstra.

Jada, alt var i orden. Vet ikke hvorfor jeg ikke fikk høre hjertelyden egentlig men det gikk jo bra det også :p Kjente ikke noe stress over det heller for jeg kjente tidlig liv - spesielt til å være førstegangs.

Føler med med deg!hørt jeg har heller ikke hørt hjertelyd enda. Skal til legen i morgen og håper jeg får høre noe da. Klarer ikke vente til OUL neste uke.
Det skjønner jeg! Er 2 uker til min oul idag, og det føles som en evighet til!:wideyed:

Jeg har ikke hørt hjertelyden enda (18+5), men skal på Oul i morgen. Begynte å kjenne små spark sist uke, så det har vært bekreftelse nok :)

Har du fått så mange? Fikk også vite på TUL i uke 10 at det var to som deler morkake, men har hittil kun fått en UL til i uke 13 og så i uke 16 før OUL uke 19. Er 13+6 idag

Ja, jeg synes og det har vært mye, men har bare tatt det jeg har fått :) Første var TUL, som viser seg å være i uke 9 (midt på sommeren, så kunne ikke få noe senere). Der fant gyn to, og han mistenkte at de deler morkake og henviste derfor til sykehuset med en gang for oppfølging der også. På første UL på sykehuset en uke etterpå så det ut til at fostervannet var veldig ujevnt fordelt, noe som ikke er bra. Fikk derfor ny time to uker etter. Heldigvis hadde fostervannet jevnet seg ut på den tida, og er nå helt som det skal være:smiley-angelic003 Har blitt videre fulgt opp av gyn i tillegg til UL på sykehuset hver 2. uke, og derfor har det blitt så mye :)

Ja, jeg synes og det har vært mye, men har bare tatt det jeg har fått :) Første var TUL, som viser seg å være i uke 9 (midt på sommeren, så kunne ikke få noe senere). Der fant gyn to, og han mistenkte at de deler morkake og henviste derfor til sykehuset med en gang for oppfølging der også. På første UL på sykehuset en uke etterpå så det ut til at fostervannet var veldig ujevnt fordelt, noe som ikke er bra. Fikk derfor ny time to uker etter. Heldigvis hadde fostervannet jevnet seg ut på den tida, og er nå helt som det skal være:smiley-angelic003 Har blitt videre fulgt opp av gyn i tillegg til UL på sykehuset hver 2. uke, og derfor har det blitt så mye :)

Skjønner Har vært nok og jevnt med fostervann på mine på begge ultralydene, så da får jeg vel bare ta det som noe positivt at de ikke har villet sjekket mer. Men godt å få mange sjekker da!

Min yngste datter hadde bare to blodårer i navlestrengen, vanlig med tre, så der fikk vi ekstra oppfølging i tillegg til student-ul for opplæring av jordmorstudenter, og det føltes godt å få sett babyen såpass ofte.

Med eldste var det jo bare TUL jeg bestilte selv for å bekrefte svangerskapet, så OUL og ikke noe mer. Og det husker jeg var vanskelig å forholde seg til. Lange uker fra uke 18 til 41 (hun kom i tillegg 11 dager over ) Så jo flere jo bedre kjenner jeg. Spesielt når det er økt risiko for at det skal skje noe, da vil man jo gjerne få bekreftelse så ofte som mulig

Back
Topp