Bakemamma92
Andre møte med forumet
Føler med med deg!hørt jeg har heller ikke hørt hjertelyd enda. Skal til legen i morgen og håper jeg får høre noe da. Klarer ikke vente til OUL neste uke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Men da fikk du vel bekreftelse på at alt var bra på ultralydene ihvertfall da?
Med førstemann så føler jeg at jeg var på så mange legetimer før oul! Aner ikke hvorfor de satte det opp for hadde en helt fin graviditet uten noe ekstra.
Det skjønner jeg! Er 2 uker til min oul idag, og det føles som en evighet til!Føler med med deg!hørt jeg har heller ikke hørt hjertelyd enda. Skal til legen i morgen og håper jeg får høre noe da. Klarer ikke vente til OUL neste uke.
Har du fått så mange? Fikk også vite på TUL i uke 10 at det var to som deler morkake, men har hittil kun fått en UL til i uke 13 og så i uke 16 før OUL uke 19. Er 13+6 idag
Ja, jeg synes og det har vært mye, men har bare tatt det jeg har fått Første var TUL, som viser seg å være i uke 9 (midt på sommeren, så kunne ikke få noe senere). Der fant gyn to, og han mistenkte at de deler morkake og henviste derfor til sykehuset med en gang for oppfølging der også. På første UL på sykehuset en uke etterpå så det ut til at fostervannet var veldig ujevnt fordelt, noe som ikke er bra. Fikk derfor ny time to uker etter. Heldigvis hadde fostervannet jevnet seg ut på den tida, og er nå helt som det skal være Har blitt videre fulgt opp av gyn i tillegg til UL på sykehuset hver 2. uke, og derfor har det blitt så mye