Noen som ikke har fått mage?

Løvetanna

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Jeg venter fortsatt i spenning på at magen skal komme, 15+4 i dag. På morgenen har jeg litt antydning, men den forsvinner med en gang jeg har vært på do :p og på kvelden er jeg bare oppblåst, hehe.
Flere som ikke merker noe særlig til magen enda? :)

Veldig lite! Er 19 uker i dag.

Nesten ingenting her heller... Venter nr 3, og er ifølge tidlig UL 16+2 i dag. Men den kommer nok tidsnok :)

Hehe, godt å lese at det ikke er bare meg :) Blir kjekt når vi også kan legge ut fine magebilder ♡

Ikke stort her heller, men nå venter jeg ikke så mye på den lenger, tenker nå at det er greit å være rimelig flat så lenge man kan. Men jeg var hysterisk for bare 2 uker siden fordi jeg ikke hadde fått noe:) er 14+ 5 i dag, ble satt tilbake litt hos spesialisten.

Ikke stort her heller. Går i samme trange jeans som før jeg ble gravid. Magen er litt mer oppblåst kanskje? Er 14+3 . Men ubehagelig å gå med mine 2xu tightser fordi de strammer veldig under navel, så er jo tydelig at det skjer noe :)

Jeg har begynt å få antydning. Er 14+3 med nr 2. Bruker fortsatt samme trange jeans. Sist kom ikke magen før etter uke 20 en gang, og da kom den til gangs.

Ikke mye å se her heller.. Var helt flat før, men nå ser jeg bare litt oppblåst ut :p ikke antydning til gravidmage. Er også gjerne litt større på kvelden, men det er vel bare dagens matinntak som lurer meg :D

Eg kjenne veldig lite til magen... er 16 + 3 idag.. Venter i spenning på at det endelig skal begynne å vise litt.... :p

Nei, men håper dn kommer snart. Blir litt bekymret når jeg ser alle andre som er kortere på vei enn meg og som allerede har mage :p

Brått så popper den frem. Hadde ei vennine man ikke kunne se antydning til mage ene uken, uken etterpå var den blitt stoooor ;)

Du må bare nyte tiden før magen kommer, for tidsnok er den bare i veien :D hehe

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Har ikke noe særlig mage enda, men plutselig popper den;) det skjedde fra uke 18-19 sist gang, så er vel ikke lenge til jeg ser den tenker jeg ;) er 16 uker i morgen :)

Back
Topp