Noen som IKKE har fått henvisning til oul enda?

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Har ikke fått henvisning enda, og starter å bli bekymra om de har glemt meg :meh: Var på TUL rett før påske, og legen jeg var hos sa jeg skulle få henvisning i posten... syns likevel det har tatt litt lang tid nå?
 
Jeg mangler også svar på henvisning. Var hos legen 6 april, så har ikke ventet like lenge som deg, men synes det har gått lang tid uansett..
 
Det høres ut som ganske lang tid, men det varierer sikkert fra sykehus til sykehus hvor raskt de får gjort det. Men siden det må være nesten en måned siden ville jeg kontaktet legekontoret og spurt.
 
Jeg skal på svangerskapskontroll på torsdag, blir vel henvist til oul da[emoji848] 14+0 i dag!
Aner ikke hvor lang tid det tar fra man blir henvist til man får svar, men du kan jo ringe å høre hvis du mistenker at de har glemt deg?
 
Gikk ca en uke fra jeg var hos legen til jeg fikk brev i posten med dato og klokkeslett[emoji848]
 
Om du ikke har hørt noe til neste uke syns jeg du skal ringe og høre. :)
 
Min henvisning ble mottatt av sykehuset 21 mars, har heller ikke fått noe time til oul. Så når jeg uansett var på sykehuset for noe annet i dag gikk jeg å spurte når jeg kunne forvente innkalling. Har termin 1 nov etter menstermin, fikk beskjed om at jeg kunne forvente innkalling i løpet av mai, så det er jo enda en stund til, med time mellom 27 mai og 10 juni[emoji4]
 
Har heller ikke mottatt noe henvisning.. Er på kontroll 2.hver uke på sykehus m sv.dia.. vet ikke om de tenker en av disse kontrollene skal ha oul?? Må spør neste onsdag når jeg skal igjen..
 
Har heller ikke mottatt noe henvisning.. Er på kontroll 2.hver uke på sykehus m sv.dia.. vet ikke om de tenker en av disse kontrollene skal ha oul?? Må spør neste onsdag når jeg skal igjen..
OUL skal.være en helt egen kontroll så vidt jeg vet :) Vet du om de har sendt henvisning i det hele tatt da?
 
OUL skal.være en helt egen kontroll så vidt jeg vet :) Vet du om de har sendt henvisning i det hele tatt da?

Har ikke idé faktisk.. Legen min pleier å være veldig grundig.. er ca 2 uker siden jeg var sist hos legen, så burde vel kommet noe nå? [emoji28][emoji85]
 
Har ikke idé faktisk.. Legen min pleier å være veldig grundig.. er ca 2 uker siden jeg var sist hos legen, så burde vel kommet noe nå? [emoji28][emoji85]
Virker som det er store variasjoner i tiden det tar! Jeg fikk brev etter to dager allerede. D får spørre dem neste gang du skal på kontroll:)
 
Har heller ikke fått svar men var hos legen i går da [emoji85] 12+4
 
Går også å venter. Regner med min kommer denne uka. Ble søkt forrige uke er nå i uke 16.
 
Min lege hadde glemt å sende. Jeg var innom på mandag og purret på. Legen sendte den mandag og jeg fikk melding om time dagen etter.
 
Fastlegen min mente at det var jordmor som skulle sende henvisning til OUL. Syntes det hørtes litt rart ut, siden jeg har første time hos jordmor neste uke. Er 15+2 nå, og det kan vel fort ta noen uker før man får time..?
 
Jeg ville nok ha tatt kontakt.

Her fikk jeg time digitalt allerede dagen etter legebesøk og henvisning. Jeg fikk det i posten rett over helga, det tok ca. 3 virkedager.
 
Var hos legen mandags ettermiddag og fikk mel om time dagen etterpå før kl 10. Gikk ekstremt fort her. Og dette var i påskeuken. Hadde ringt å hørt..
 
Back
Topp