Noen som IKKE har fått antydning til mage?

Heg kjenner ikke livmoren 12+1. Sikkert fordi den er bakoverbøyd :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Heg kjenner ikke livmoren 12+1. Sikkert fordi den er bakoverbøyd :/

Jeg kjenner heller ikke livmoren enda 13+6, men finner hjertelyden rett over bikinilinja, så den har jo kommet opp. Har også bakovervendt livmor ;) klarte aldri å kjenne livmora før magen var stor forrige gang ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvordan kjenner dere livmora??

Hvordan kjenner dere livmora??

Det er ikke alltid jeg klarer å kjenne den. Men må i hvert fall ligge på ryggen, også trykker jeg på magen over skambeinet. Kjennes hardt ut, helt til jeg kjenner en kant. Det er da toppen av limoren. Noen ganger trekker den seg sammen på morgenen og da kjenner jeg den kjempegodt som en liten ball.

Det er ikke alltid jeg klarer å kjenne den. Men må i hvert fall ligge på ryggen, også trykker jeg på magen over skambeinet. Kjennes hardt ut, helt til jeg kjenner en kant. Det er da toppen av limoren. Noen ganger trekker den seg sammen på morgenen og da kjenner jeg den kjempegodt som en liten ball.
Hmm lite å kjenne her. Litt kjipt med bakoverbøyd livmor :)

Ingen gravidmage her, er 14 + 5. Men ser ut som jeg har lagt litt ekstra på meg. Regner med at det vil ta litt ekstra tid då jeg har noen kilo for mye, og noen av dem er på magen ;) men håper på å se en tydelig babymage snart!

Ingen gravidmage her, er 14 + 5. Men ser ut som jeg har lagt litt ekstra på meg. Regner med at det vil ta litt ekstra tid då jeg har noen kilo for mye, og noen av dem er på magen ;) men håper på å se en tydelig babymage snart!
Samme her. Større mage jevnt over men ikke babykul enda..

Back
Topp