Noen som husker?

Champ

Gift med forumet
I starten, asså når vi satt å ventet på de magiske 12 ukene var det mange som tok plumbo testen..... var det mange det stemte på?

Hvordan er det med det kinesiske fødselskartet? stemmer det på noen??

Plumbo testen tok eg aldri[:)] og det stemmer på det ene kinesiske fødselskartet- er en utgave på bv og en inne på bim tror eg[:D]

jeg tok aldri plumbotesten jeg heller, og fødselskartet...... hm det må jeg se på engang til. hehe

Kinesiske kartet stemmer her. Tok aldri plumbotesten... hadde vært moro å se nå. [:)]

Kunne ha sammenlignet med nestemann. Jaja. Man får vel bare dra på ul, eller få seg en overrskelse når de kommer ut da... [;)]

Tok ikke den plumbo testen jeg...
Men det stemmer på det kinesiske kartet. Der står det jente, å her skal det visst komme ei jente [:)]

har ikke fått med meg noe som heter plumbo test...
bare å forklare hvis noen gidder.
men på det kinesiske kartet stemmer det ikke for meg.

Jeg tok plumbotesten, og den viste det samme som ultralyden, nemlig gutt... Husker ikke hva det fødselskarret viste...

Forresten, hvis det er flere som skal prøve seg på plumbotesten så anbefaler jeg å bruke et HØYT glass, jeg brukte et lavt plastkrus, det boblet over og veltet ned på gulvet på balkongen [&:]

hehe. er det ikke litt sent å ta plumbotesten nå?
jeg er nesten litt frista til å ta den for å se... jeg vet jo hva det blir da men...

Jeg hører til i mai-forumet, men ble litt nysgjerrig på hva denne testen er??[8|] Noen som kan fortelle???

Æsj ja jeg prøvde plumbo testen!! Og fytti katta for en stank det ble!! Og brukte plast glass jeg også.. Etset seg jo igjennom og ble bare en ekkel gugge jeg ikke kunne tyde noe farge utav iallefall!!

Men fødselskartet stemte. Gjorde det med Linnea også [:)]

Fødselskartet stemmer med begge barna. Tok ikke plumbo testen, husker ikke helt hvordan den var heller....

hvordan er plumbo testen da?

Back
Topp