Noen som husker meg??

Endorfina

Blir kjent med forumet
Hehe, det skal vel noe til, for jeg har ikke vært så voldsomt aktiv, og det er veldig lenge siden nå også.

Hvordan går det med alle junimødre og junibarn? Er vel mange av dere som er gravide igjen også, tenker jeg? Begynner å bli babysjuk selv, men får vente til utover våren med å begynne å prøve.

Jenta mi heter Elvira og ble født 20. juni 2006. Veldig aktiv jente som synger og skravler dagen lang, hopper og danser og digger å leke gjemsel og lese bøker. Det er en fantastisk tid nå, synes jeg! Endelig får man nok søvn, og man kan kommunisere med den lille. Storkoser meg som mamma:) 

må nok innrømme at jeg ikke husker deg, beklager.
Men kjempekoslig at du er tilbake ja[:D][:D] alltid velkommen.....

Ja det er en deilig tid med disse små, de gjør seg bedre forstått og personligheten skinner fort igjennom
på både positiv og negativ måte[;)]
Her ligger det en ny spire i magen og venter på å bli en oktoberbaby og Noah skal bli storebror[;)]

Åh, så spennende! Da er det ikke lenge siden det ble klaff:) Har dere forsøkt lenge eller bare tenkt "vi får se hva som skjer"?

6 mnd siden vi ble prøvere.......så det tok kortere tid denne gangen enn med Noah[:D]
Er bare 5 uker eller no å vei, så det er ikke annonsert til noen andre enn dere damer her i Juni[;)]
Nå blir dere prøvere da?

Så bra det gikk raskere denne gangen da! Hvor lenge måtte dere prøve med Noah?

Vi drøyer det et par måneder før vi begynner prøving, slik at det kan bli et 2009-barn. Vil helst unngå å føde sent i desember. Høres litt teit ut, for vi skal jo bare være lykkelige om vi får det til i det hele tatt, men siden vi nettopp har begynt å bli klare, kan vi like godt vente til april/mai. Gikk raskt forrige gang, klaffet på 2.pp. Jeg har så utrolig lyst til å oppleve noe så fantastisk som å skape et barn en gang til! Gleder meg som en unge :D Sambo har ikke vært like klar, så jeg har "jobbet" litt med å få han på gli :)

Eg er ganske ny her her sjølv så eg veit ikkje kven du er, men velkommen inn igjen[:D] Kikka inn her i vår for eg har Nikoline som er født 14 juni. Har tre store frå før på 13, 11 og 9 år. Siste mann venter vi no i april[:D]

prøvde i 1,5 år med Noah..........skulle til utredning for barnløshet da det klaffet[;)]

Bra at du får mannen med på gli da[:D][:D] litt kvinnelist hjelper bestandig[;)]
Var meininga at vi skulle lage et nytt sommerbarn, dvs rundt 2 års dagen til Noah......menne som du skjønner så går det ikke bestandig som man planlegger!

Aha, når du sier det så begynner jeg å huske deg...........kjenner også igjen bildet i avateren din[;)]

Tussi, det var veldig forskjell på Mens-termin og UL-termin? Hvilken tror du stemmer da? Begynner snart å bli fødeklar du nå :) Så moro! Har dere magebildetråd her inne?

Må ha vært tøft og slitsomt å prøve i 1,5 år. Enda godt dere slapp å sette i gang med prøverørsprosessen. Det er vel ordentlig stas å ha en liten spire på vei, siden dere nok ikke tar det som en selvfølge! Lykke til framover :)

Hei endorfina[:D]

Jeg synes jeg kjenner igjen nicket ditt,men kan nok ikke huske mere enn det....Men velkommen tilbake i til gjengen[:D]Koselig[;)]
Jeg fikk Tobias mot alle odds den 21 juni,synes ikke d er lenge siden jeg gikk gravid,men tenk de er snart 2 år[&:][:)]Det går så altfor fort[8|]Men som du selv sier så er d en morsom alder,utviklinga går fort[:)]
Her er d ingen planer om nr 2 enda,men får tiden til hjelp ei lita stund til[;)]Hette forresten Laila76 før,kanskje du husker meg?![:)]

A*R*T: hadde du problemer med å bli gravid, siden Tobias kom mot alle odds?

Kanskje jeg har pratet med noen av dere på barnimagen eller dinbaby. Var fryktelig mye der før, men endte opp på en egen side som dinbabys juni2006-foreldre opprettet, så der er jeg mye.

Utrolig godt å kunne snakke med andre i samme situasjon, spørre om alt mulig og snakke så mye barn&baby man bare vil uten at noen går lei :D

Jo har hatt mye problemer med å bli gravid,har pco.Men d verste er jo at jeg mista 2 ganger før i uke 22+1,pga svak livmorhals,så d er derfor jeg sier han kom mot alle odds[;)]Fikk en cerclage da sydd gjennom livmorhalsen,så da gikk d med mye seng/sofaligging[;)]

Jepp! Jeg husker deg veldig godt [:D] lurte på hvorfor du bare forsvant.. selv om du ikke var überaktiv da hehe, men likavæl. Kjenner igjen nicket ditt fra et anna sted [;)] også husker jeg at jeg var inne og kikka på hjemmesia di en gang for lenge sia [:)]

Hyggelig å se deg her inne igjen da, vælkømmin back [:)] Flott å høre at du trives i mammarollen og at dere snart skal ta fatt på ny prøverunde [;)]

Selv har vi ikke starta prøvinga på nr 2 ennå, vet ikke helt når vi skal... tror det bare blir sånn - skjer det så skjer det egentlig [8D] Men har ingen umiddelbare planer om familieforøkelse da..

A*R*T - huff, du har virkelig hatt det tøft! Kan ikke forestille meg det... Utrolig godt å høre at det gikk bra til slutt! Kan jeg spørre hva en cerclage er? Du måtte ligge lenge rett ut på sykehuset denne gangen da...?

Vært tøfft ja,men i dag vil jeg si at Tobias er verdt all slit vi har vært igjennom[;)]Cerclage er en tråd som ble sydd igjennom livmorhalsen under en gynekologisk operasjon.Den ble gjort i uke 13 på meg[:)]måtte ta det veldig med ro,ikke husvask av noe slag,ikke løfting,ikke lange gåturer,måtte ligge mye hver dag,helst flatt,slik at jeg ikke belasta livmorhalsen for mye.Var på ul skjekk hver 14 dag fra uke 19,og i uke 32 ble jeg lagt inn på sykehus for da var livmorhalsen bare på 22 mm,og da var jeg sengeliggende til uke 34.Da dro jeg hjem igjen,og i uke 36 fikk jeg smårier og da måtte jeg til sykehuset med en gang,da klippte de tråden,slik at ikke livmorhalsen skulle revne.Da ble jeg liggende en uke igjen i tillfelle jeg skulle komme i fødsel,men uke 37 dro jeg hjem igjen,uten at d har skjedd noe.dro tilbake dit i uke 39 på sjekk,da ville de sette meg i gang,fikk sånn gelegreie for igangsetting,men fikk bare masrier og ingen åpning.Så da bestemte de seg for at Tobias skulle få komme til verden på keiserlig vis fordi han var så stor[:D]Det skjedde dagen føre termin[;)]

Heisann Endorfina [:D]

Jepp jeg husker deg vet du [:D]
Har savnet deg her inne. Ikke at jeg har vært så aktiv i det siste, men har allikevel rukket å savne deg.

Vi fikk Amaile 16.10.07. Dagen da Sondre var 16 mnd.

Nå driver vi på med egeninnsatsen i husbygging og skal ha visning på tirsdag. Foreldrene mine er her oppe I Stjørdal å hjelper oss denne uka som kommer. Godt  åfå hjelp :-)
Sondre er  aktiv og typsik barnehage gutt som har fått fulltidsplass. Amaile er ei like sosial og blid jente.

Vi snakkes mer siden

Hallo.

Tror jeg ikke helt husker deg jeg...
Men koselig at du er tilbake! [:D]

Babysjuk er jeg å.. Har vært prøver i snart 8 mnd.
Er såvidt igang med utredning da syklusen min er tullerusk.
Men den som venter på no godt..[;)]

Back
Topp