Noen som husker disse?

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Fru Riskorn

JA!!!! Popples er et fantastisk barndomsminne!

sign.

Og Keypers!

Husker jeg hadde en hvit kanin,med noe rosa på,hehe.
Åpnet den foran,herreguuuuuud som tiden flyr [:D]

ORIGINAL: *Skorpion84*

Jeg husker dem[:)] Ikke så veldig godt popples ut fra TV, men jeg har sengetøyet enda[;)]

Hehe, jeg og! [:D]

bompibjørnene ja :) jeg hadde alle bamsene [:D] var min favoritt serie da jeg var lita [:D]

husker de kjempe godt[:D][:D]

ORIGINAL: Hælledussan

Popples har jeg aldri hørt om, men Bompibjørnene husker jeg godt.

sign.

Og Keypers!

Oi oi oi! De hadde jeg gelmt!!!! Husker best Kålåker, sånne små bamsefamilier, Barbie, My little pony og My little baby. Finner ikke bilder av sistnevnte på google. Synes det er så dumt! For det er en av de tingene vi virkelig lekte med!

sign.

Og Keypers!

Oi oi oi! De hadde jeg gelmt!!!! Husker best Kålåker, sånne små bamsefamilier, Barbie, My little pony og My little baby. Finner ikke bilder av sistnevnte på google. Synes det er så dumt! For det er en av de tingene vi virkelig lekte med!

så gøy, akkurat den der hadde søstra mi [:)] var guttejente ville ikke ha slikt. Men my little ponni hadde jeg vel litt av. De hestene som var blå og grønne, ikke rosa[;)]

TAKK!!!
Har i årevis prøvd å forklare for mine to yngre søstre om min grønne bamse som kunne gjøres om til en ball, men ingen av de kunne fatte og begripe hva jeg snakket om! Er vel ikke en uke siden jeg snakket om det sist. Sprøtt. Popples var det! Wow!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

sign.

Og Keypers!

Husker jeg hadde en hvit kanin,med noe rosa på,hehe.
Åpnet den foran,herreguuuuuud som tiden flyr [:D]

aaaa! sneila mi! som man kunne laase opp skallet paa! aaaawwwww

ORIGINAL: Ulla79

Ja[:D]

ORIGINAL: *Sandermamma*

TAKK!!!
Har i årevis prøvd å forklare for mine to yngre søstre om min grønne bamse som kunne gjøres om til en ball, men ingen av de kunne fatte og begripe hva jeg snakket om! Er vel ikke en uke siden jeg snakket om det sist. Sprøtt. Popples var det! Wow!

your welcome [:D]

Har en popples i kjelleren jeg [:D]

ORIGINAL: *Skorpion84*

Jeg husker dem[:)] Ikke så veldig godt popples ut fra TV, men jeg har sengetøyet enda[;)]

samme her [8D] hehe

Back
Topp