Noen som husker disse?

Molly80

Forumet er livet

og disse

DET var tider det

eller er det bare jeg som er gamling her kanskje....? [8D]

Edit: For de som ikke husker Popples: For meg var det kuleste bamsene som kunne gjøres om til ball. Hadde også en som kunne gjøres om til lue!

Jeg husker dem[:)] Ikke så veldig godt popples ut fra TV, men jeg har sengetøyet enda[;)]

ORIGINAL: *Skorpion84*

Jeg husker dem[:)] Ikke så veldig godt popples ut fra TV, men jeg har sengetøyet enda[;)]

Har du? [:)] Heldiggris! Jeg fant en popples bamse hjemme i barndomshjemmet mitt... og da måtte jeg mimre litt [:)]

jepp...

husker jeg ble misunelig på storesøstera min som fikk en popples i gave...

elsker å se de på tv..

og du har rett...det var tider

Popples har jeg aldri hørt om, men Bompibjørnene husker jeg godt.

Haha, jaaaa! Vi hadde bompibjørn-sangen som themesong på russebilen og!! [8D]

åååååååååååå Bompibjørnene....sukk!!!

jaaaaa!! jeg hadde bompibjörnene paa skia mine. og naar jeg tenker meg om var det vel de skiene jeg brukte sist jeg var paa ski tur ogsaa[8|]

Jaaaa, eller bare Bompibjørnene [:D]
http://www.youtube.com/watch?v=kn8yYAPMiVM

Jaaaaa [:D]  Jeg har den store,blå popplesen- ungene mine har arva den [:)]

Men så er jo jeg eldre enn deg også da [8D]

ORIGINAL: MalinDalin

jaaaaa!! jeg hadde bompibjörnene paa skia mine. og naar jeg tenker meg om var det vel de skiene jeg brukte sist jeg var paa ski tur ogsaa[8|]

HAHA!!! Enten er det leeeenge siden du sto på ski, eller så må de være av veldig god kvalitet[8D]

ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: MalinDalin

HAHA!!! Enten er det leeeenge siden du sto på ski, eller så må de være av veldig god kvalitet[8D]

haha, er nok bare veeeldig lenge siden sist[8D]tror det var en aktivitetsdag i barnehagen. alle nordmenn er födt med ski paa bena, mine ble vist amputert ved födslen

ORIGINAL: Hælledussan

Popples har jeg aldri hørt om, men Bompibjørnene husker jeg godt.

Bompibjørnene og CareBears!!

...det er det sant...? [8D]
Har gode bompibjørnminner, men tror ikke jeg så noe CareBears-greier da jeg var liten... [8|] [:)]

Back
Topp