Noen som husker dette

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg og bor jo på vestlandet.. Men tar ikke så lang tid å reise til sykehuset.. [:D]
Hmmmm.. Hadde du bare husket et nick! [:D]

men du bodde jo på Svalbard da, Almyrida, så du hadde et godt stykke til sykehuset, hadde du ikke? [;)]

Det er snakk om en person som bodde lenger nord enn Bergen! Var noe med båtreise og slikt.. rart at det bare er jeg som husker! MEEEN så ble jo Solveig født i august så jeg var jo ikke i fødemodus i september hihi

Hmm... Kan ikke si at jeg husker det nei[:)]

Men må si jeg ble nysjerrig nå[8D]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg og bor jo på vestlandet.. Men tar ikke så lang tid å reise til sykehuset.. [:D]
Hmmmm.. Hadde du bare husket et nick! [:D]

men du bodde jo på Svalbard da, Almyrida, så du hadde et godt stykke til sykehuset, hadde du ikke? [;)]

Ja stemmer det.. Hehe.. MEN så var jeg jo på vestlandet for å føde da.. Reiste opp igjen til Svalbard en mnd etter..

Det var ikke malrodien??[8|]

hmm,.. her har jeg gått glipp av noe gitt... men jegvar jo ikke på nett fra 12 sept til langt uti okotber heller da.. såååå jeg gikk nok glipp av en del der.. [:)]

ORIGINAL: Actrine

Det er snakk om en person som bodde lenger nord enn Bergen! Var noe med båtreise og slikt.. rart at det bare er jeg som husker! MEEEN så ble jo Solveig født i august så jeg var jo ikke i fødemodus i september hihi

Kan jo høres litt ut som Stord eller Bømlo eller noe slikt?
Da må man vel og ta ferje for å komme til nærmeste sykehus?

ORIGINAL: Chaba

Hun er fra Stjørdal. Dårlig med fergeforbinnlser derfra i retning Bergen[8D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

ORIGINAL: Actrine

Kan jo høres litt ut som Stord eller Bømlo eller noe slikt?
Da må man vel og ta ferje for å komme til nærmeste sykehus?

barnet ble født på et mindre sykehus nord for Bergen... og måtte få oppfølging på Haukeland!

ORIGINAL: Chaba

Nei, hun bor på Stjørdal

...trodde jeg svarte på dette i går, men gjorde vel ikke det da??
for jeg husker og en person som måtte med båt, eller så var det noe med at JM kom ut dit med båt.

Ja det var noe slikt! Og så måtte foreldrene "bo" på sykehuset en periode (var noe styr med ordningen der også) og det var da personalet Mente at foreldrene trengte hjelp.

Back
Topp