Noen som husker dette

Actrine

Forumet er livet
Da våre herlige 3åringer ble født så var det ei jente som ble innlagt på sykehuset i Bergen. Husker ikke helt hvorfor men personalet der meldte bekymringsmelding til barnevernet! Har tenkt på hvordan det går med familien men husker ikke hvem dette var...[&:]

Noen som husker?

Nei dette husker jeg ikke..? Var det ei på vårt forum dette?

Jaaaaa..! [8D]

Hmmm.. Husker ingenting annet? Nick? Jeg var jo litt lite på babyverden rett etter jeg fikk Sindre da.. Gikk jo en mnd før jeg fikk logga meg på.. [:D]

Husker ikke nick eller noe... [&:] Husker at det var mye rot for foreldrene forstod ikke hvorfor personalet hadde sendt bekymringsmelding.

Husker ikke hvor hun var fra eller noe? Hmm.. Nei jeg husker ikke dette.. Husker jo noen nick fra den tiden, men aldri hørt noe om den saken i forbindelse med den saken..

Kanskje noen andre husker mer? [:D]

Dette husker ikke jeg heller...

Bare Actrine som har fredagsfantasier.. [8|][8D][:D]

jeg husker det heller ikke 

Hallo damer!!! Var det bare jeg som ikke hadde ammetåke på den tiden??? HÆ?[:-]
hihi[:D]

Lurer på om det er snakk om en person som bodde på vestlandet! For de måtte reise et stykke for å komme til sykehuset. Åhhh hvorfor er det bare jeg som husker dette da?[8|][:D]

Nei, det husker jeg ikke - men så har jeg teflonhjerne også da[8D] (ingenting som fester seg[:D]).

Blir jo frustrert av mindre.. har lurt på dette en stund!

Jeg er på vestlandet, men det var ikke meg... vi har kort vei til sykehuset også. 

Var det noen som var her mye? Husker bare 4stk fra bergen tror jeg, men husker ikke saken du tenker på...

Personen er ikke fra Bergen.. de måtte reise et stykke da de ble skulle dit! Men fra vestlandet en plass

Jeg og bor jo på vestlandet.. Men tar ikke så lang tid å reise til sykehuset.. [:D]
Hmmmm.. Hadde du bare husket et nick! [:D]

Jeg husker det heller ikke.

Back
Topp