Noen som har..

^Milla^

Gift med forumet
smerta eller ubehag i korsryggen? fra hofta å nedover.. Litt nedåver langs sidan på rumpa å litt nedover låran..[:-]
Har hatt det siden torsdag no, når det e som verst e d vondt både å sitt å stå å ligg..[8|]

Kan det ha nå me livmora å gjør? Eller evt begynnende bekkenløsning? Evt hva anna?

ORIGINAL: *MillaVilHaBejbis*

smerta eller ubehag i korsryggen? fra hofta å nedover.. Litt nedåver langs sidan på rumpa å litt nedover låran..[:-]
Har hatt det siden torsdag no, når det e som verst e d vondt både å sitt å stå å ligg..[8|]

Kan det ha nå me livmora å gjør? Eller evt begynnende bekkenløsning? Evt hva anna?

Jepp, desverre. Hos meg er det bekkenløsing, noe jeg visste jeg ville få tidlig for jeg hadde det fra uke 8 med Lucas.

Det høres veldig ut som bekkenløsning hos deg, men det er kun legen din som kan stille diagnosen. Du får ta det opp når du skal på første svangerskapskontroll[:)]

Lykke til

Oki da ska æ gjør det :)
E d nå spesielle grunna t d, om man får det tidlig? Syns å ha lest at andre har fått det ganske my seiner enn æ evt har fått no..

ORIGINAL: *MillaVilHaBejbis*

Oki da ska æ gjør det :)
E d nå spesielle grunna t d, om man får det tidlig? Syns å ha lest at andre har fått det ganske my seiner enn æ evt har fått no..

Det er veldig forskjellig, det er jo hormonelt. I min familie har de fleste slitt med bekkenproblemer fra tidlig i svangerskapet. Tanta mi fant ut at hun venta nr. 3 ved å få bekkensmerter før hun fikk tatt en test...

Her er en artikkel om det:
http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Svangerskapsplager/Hva-er-bekkenlosning/

Takk for svar alle sammen, håpe jo vældi at det ikke e bekkenløsning, for har forstått at det e ganske grusomt[8|] Å regne oxo med at siden det e "så ille" så tidlig, så blir det vell ganske my verre seiner?

Men ska prat me lægen om det æ, sånn etter at æ har fått bekrefta graviditeten[;)]

Back
Topp