noen som har

Zoobles

Forelsket i forumet
... fått mage?? hehe, jeg har!! sist gang jeg var gravid viste det ikke før jeg var 13-14 uker på veg, men nå har jeg jammen meg fått en mage.. (er egentli slank) samboeren min kommenterte det nettop!
er jo sikkert bare oppblåst:)

ja, er nok bare luft, den trekker seg vel tilbake igen om noen uker før den beynner å vokse:)

Har egentlig savna den store gravid magen min jeg, så skal bli morro å få den tilbake igjen:D

e me har tenkt at de e luft,men synst de e rart at e e like oppblåst heile dagen??? får litt sia va de kun på kvelden..

nei ikke noe har enda he he.. syntes ikke noe særlig i uke 13 hos meg heller.. bare jeg som så det [;)]

ja, det jeg å synst var merkli! selv om jeg ikke har spist frokost med en gang jeg står opp er den like stor som den er på kvelden! sånn som jeg husker fra sist gang er den oppblåst på kvelden. hmm..

Har tenkt tanken på om det kan være 2.. har det i familien,og det er liksom "min" tur til å få tvillinger:0 så blir spennende å se!

ORIGINAL: Luna_girl

ja, det jeg å synst var merkli! selv om jeg ikke har spist frokost med en gang jeg står opp er den like stor som den er på kvelden! sånn som jeg husker fra sist gang er den oppblåst på kvelden. hmm..

Har tenkt tanken på om det kan være 2.. har det i familien,og det er liksom "min" tur til å få tvillinger:0 så blir spennende å se!

så spennende da [:D] men uansett om du har 2 der inne så er det nok ikke bebisene som gjør magen sånn, de er så små enda he he så er nok kanskje litt oppblåst bare kanskje [;)]

kanskje vi e lenger på vei da???=) hehe.. e e etter mens bereg 7+3. men har mine anelsa om at e kan plusse på litt..spent på legetimen 18.juni=)

ja! hehe.. blir vel ikke større nå om det skulle være 2 der nei:p men det går vel litt på psyken og? nå vet jeg jo at jeg er gravid, da ser man ting og føler ting man kanskje ikke ville gjort før man viste det.. vist dere skjønner??:p

ja skjønner godt hva du mener [:D] for nå føler jeg meg bare feitere hahaha men er vel ikke noe forskjell egentlig [;)]

Back
Topp