Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.americanpregnancy.org/duringpregnancy/hcglevels.htmlEn oversikt over hcg nivå? Fikk prøve resultat, å syntes det hørtes lite ut :/
Ifølge den tabellen er det innafor, men jeg hadde nok krevd en til hcgprøve! Noe dritt å gå rundt å ikke viteHar bare tatt en, legen sa at den var litt over 10000. Å at det skulle stemme overens med at jeg var 8 uker. Men jeg syntes det var lite....
Det er ikke noe gøy å leve i bekymringer og spørsmål... Legen vil ikke ta en til. Han mener at dette er bra nok, å vil ikke se meg igjen før 13 mai.Ifølge den tabellen er det innafor, men jeg hadde nok krevd en til hcgprøve! Noe dritt å gå rundt å ikke viteKlem
For en dustelege. Hva koster det han å ta en blodprøve til? Om det var meg, så hadde nok jeg tatt en ul. En mnd er lenge å venteDet er ikke noe gøy å leve i bekymringer og spørsmål... Legen vil ikke ta en til. Han mener at dette er bra nok, å vil ikke se meg igjen før 13 mai.
Jeg lurer på om jeg skal ta en tur til byen for en privat ul.
Han er en dust!! Orker ikke vente en Mnd nei... så da punger jeg heller ut penger for å se om spira er okFor en dustelege. Hva koster det han å ta en blodprøve til? Om det var meg, så hadde nok jeg tatt en ul. En mnd er lenge å vente![]()
Krysser fingrene <3 Hcg er innafor, så det ser jo lovende utHan er en dust!! Orker ikke vente en Mnd nei... så da punger jeg heller ut penger for å se om spira er ok![]()