Noen som har...

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
En oversikt over hcg nivå? Fikk prøve resultat, å syntes det hørtes lite ut :/

Har bare tatt en, legen sa at den var litt over 10000. Å at det skulle stemme overens med at jeg var 8 uker. Men jeg syntes det var lite....

Har bare tatt en, legen sa at den var litt over 10000. Å at det skulle stemme overens med at jeg var 8 uker. Men jeg syntes det var lite....
Ifølge den tabellen er det innafor, men jeg hadde nok krevd en til hcgprøve! Noe dritt å gå rundt å ikke vite :( Klem

Ifølge den tabellen er det innafor, men jeg hadde nok krevd en til hcgprøve! Noe dritt å gå rundt å ikke vite :( Klem
Det er ikke noe gøy å leve i bekymringer og spørsmål... Legen vil ikke ta en til. Han mener at dette er bra nok, å vil ikke se meg igjen før 13 mai.
Jeg lurer på om jeg skal ta en tur til byen for en privat ul.

Det er ikke noe gøy å leve i bekymringer og spørsmål... Legen vil ikke ta en til. Han mener at dette er bra nok, å vil ikke se meg igjen før 13 mai.
Jeg lurer på om jeg skal ta en tur til byen for en privat ul.
For en dustelege. Hva koster det han å ta en blodprøve til? Om det var meg, så hadde nok jeg tatt en ul. En mnd er lenge å vente :(

For en dustelege. Hva koster det han å ta en blodprøve til? Om det var meg, så hadde nok jeg tatt en ul. En mnd er lenge å vente :(
Han er en dust!! Orker ikke vente en Mnd nei... så da punger jeg heller ut penger for å se om spira er ok :)

Litt over 10 000 er jo heeelt innafor i forhold til tabellen er det ikke? :)

Også synes jeg også at du skal ta med deg det som står under:

* These numbers are just a GUIDELINE– every woman’s level of hCG can rise differently. It is not necessarily the level that matters but rather the change in the level.

Jeg har desverre ikke aning da jeg ikke har målt denne gangen og da jeg målte var det tvillinger og over 50 000 :)

Men mener at jordmoren sa at så lenge det er innenfor så er det som regel bra :)

Back
Topp