Noen som har...??

KatrineH

Elsker forumet
Noen som har oppskrift/mønster/et sted jeg kan bestille pakke til adventskalender..??

Har så lyst til å brodere kalender... Men greit å være tidlig ute, for kjenner jeg meg rett går det her i puljer.. så plutselig var det ikke så festlig lenger.. å må begynne så jeg har tid til å legge det bort i noen puljer også..! men vil ha en som er fin!! hehe.. syns det er så mange som har så "stygge" nisser lissom... Også må jo motivet synes selv om pakkene henger der... [:)]

Mamma laget denne til snuska:

Hun fikk den til dåpen sin, og den ble brukt i fjor faktisk! Da fikk hun gave den 20. desember (t-skje i sølv, får det hver mnd den 20. av mamma) pluss gave den 24 (gallfel i sølv - sølvet vi sparer på til henne).
Vi var i en sy-butikk (heter det egentlig det...?)
Der hadde de masse masse masse fine mønster.
Jeg for min del bel sjokkert over hvor dyrt kalender var....

JEG holder jo på med en :)
Husker IKKE hvor den er kjøpt selvfølgelig..
Letet LEEEENGE for å finne den

http://www.brodeributikken.no/index.php?keyword=kalender&Search=S%F8k&Itemid=1&option=com_virtuemart&page=shop.browse

Her har du en del å velge i...

ORIGINAL: Vugge

De har det på den sybutikken på Farmandstredet også. Den oppe ved hennes og mauritz ved siden av frisørsalongen.. Tre små nøster? Er det det det (blei DET riktig?!) heter?...[8|]
Står i esker til høyre når man kommer inn ..
(Man vet man er mor når man vet sånne ting..[&o])

MonicaM: Ja det er litt dyrt ja... Men fant en side fra danmark som ikke var så værst pris på.. men falt liksom ikke helt pladask for noen der da...
Da vi var små (vi er tre jenter) hadde vi en stor kalender hvor det hang tre gaver på hver dag, og da kan den ikke være for liten heller på en måte... også veit jeg at det ikke bestandig er så lett å finne bittesmå gaver lissom...

Nina 1981: Fant ingen på Spar Kjøp jeg..? [8|] Ikke på nettsida i hvertfall...

Vugge: Må nok ta meg en tur å titte dit da... Regna med at de hadde men det hadde jo vært fryktelig lettvint hvis de hadde hatt på nettet.. [;)]
Haha.. Husmora Monica ja... Man skal ikke undervurdere deg... [;)] Hvordan går det med heklinga forresten..?

Back
Topp