noen som har..

clueless2212

Forelsket i forumet
kjent på seg selv  inni der(vet det er ekkelt)??? [8|][8|](jepp begynner å bli desperat nå...[&o][&o])

aner ikke ... vet ikke hvordan det skal kjennes ut...  men det hadde vært ålreit å vite om det var "modent" eller ikke .... hvis man klarer å kjenne det selv da...

Nope, men jordmor gjorde det idag, fysj noe så ubehagelig[:'(][&:]

ikke modent her i gården enda, men hodet var godt festet.

skal til jm 27 mars. leeeeeeeeeeeenge til. vil vite det nå. dritt lei alle vondtene [:(][:(] må ha ut denne gutten  snart.....

du kan nok prøve, men tvilsomt at du finner fram til noe, for skjeden blir lengre for å beskytte fosteret mot infeksjoner...

det er jo ikke ekkelt å være informert om sitt eget underliv..   [;)]

lykke til, håper spiren din kommer snart.. [:)]

om man er moden dvs at livmortappen er avflatet og slimpropp borte feks. man kan kjenne dette selv..

Ikke har jeg kjent etter, og har heller ingen planer om det!! Babyen kommer når den kommer, hjelper ikke meg om jeg har kjent etter hvordan underlivet mitt kjennes ut innvendig... Men om dere orker, så for all del [:)]

det er jo bare fordi det er moro og vite om det er modent. betyr ike at du føder fortere av den grunn. og det er helt ufarlig. du får ikke gjort noe galt. blir som penetrering ved sex bare at du bruker fingeren.

nei det har jeg ikke...

ORIGINAL: anlise

Usj... er ikke så fryktelig begeistret for sånn... Syns det er ekkelt nok me OB og sånn stikkpiller som skal inn der, det hete kanskje ikke det, men sånn soppkur pille[:D]

signerer kjempe masse [:D]

Back
Topp