noen som har?

SweetCherry

Gift med forumet
jeg tenkte å kanskje spante på meg en skikkelig vinter jakke og da har jeg sett på canada goose jakkene  noen som har canada goose trillium eller canada goose montebello?

er de god og varm? hvor i oslo selger de disse jakkene?

dytt[:)]

ingen erfaring og vet ikke hvor de selger, men pass opp for fake! til og med skikkelige butikker kan ha falske, siden det er så mange av dem. vær nøye på at det følger med sånn sertifikat greier [:)]

Jeg har Fjellreven Nuuk. Minst like god og billigere. [;)] Og fuskepels, ikke ekte, sånn som på CG.

ORIGINAL: inamaria

ingen erfaring og vet ikke hvor de selger, men pass opp for fake! til og med skikkelige butikker kan ha falske, siden det er så mange av dem. vær nøye på at det følger med sånn sertifikat greier [:)]

ja har sett det[&o] men så på tv2 hjelper deg for en stund siden og da trooor jeg de var i en canada goose butikk i oslo og viste hvordan vi så at det var fake[;)] men den butikken kunne jeg jo sett i, aner bare ikke hvor den er.

ORIGINAL: *HappyHippo*

ORIGINAL: SweetCherry

ORIGINAL: inamaria

ja har sett det[&o] men så på tv2 hjelper deg for en stund siden og da trooor jeg de var i en canada goose butikk i oslo og viste hvordan vi så at det var fake[;)] men den butikken kunne jeg jo sett i, aner bare ikke hvor den er.

Paleet tror jeg [:)]

takk[:)] tror jeg må lage meg et kart over hvor jeg skal gå når jeg er i oslo[8D]

For all del unngå Canada Goose, da de står for dyremishandling. Gjessene ribbes levende og har store dype sår over hele kroppen. Pelskragen er laget av pels fra dyr som fanges i feller som skader dyret slik at det lider lenge før det blir drept.

Back
Topp