Noen som har vasket babytøyet?

Her er det meste vasket, bortsett fra sengetøy :) Har ikke dyner eller madrass enda, så da venter jeg like gjerne med vaskinga av det også :)

Hehe så vi september damene er organiserte da;) Det er jo så koselig i denne ventetid. Med klesvasken og det som skal gjøres. Rommet er nyoppusset og klart(2 mnd siden. Men sengetøyet vasker jeg nok ikke helt enda.. men nå kan jeg jo fort bli ivrig:P Også vår første,så da er det jo så stas! Er det ikke rart med de små klærne?? at klesvasken kunne være slik stas;)
Her er også rommet ferdig malt, stellebordet oppe, vogna i hus, samme er det meste av de tinga som baby kommer til å trenge i begynnelsen.
Er nok bare litt ting til meg igjen nå... :)

Jeg har vasket det meste, men har igjen litt som tepper, dynetrekk osv.. Er 34 uker i morra :)

Litt tidlig for min del :) jeg gikk over tiden sist og tenkte å kose meg med dette i permisjonsukene :) men det frister veldig å starte nå, for de klærne er jo så små :)

Jeg har akkurat startet, vasket tøyet vi har arvet og det nye, dynene er vasket og noe sengetøy og alt av håndkler, kluter og tøybleier. Gleder meg!! Er 33+1 i dag og kommer han som sine to brødre har jeg bare rett over 5 uker igjen!!

Jeg har vasket absolutt alt vi har arvet fra str.50-80, så her er alt brettet og sortert:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tenker å vente litt med tøyvaskingen, kommer fortsatt til å arve en del, så har ikke helt oversikt ennå. Men gleder meg til jeg skal begynne!

Alt jeg har hittil av både klær og sengetøy til frøkna er vasket og klart,men rommet hennes er et eneste stort kaos for der er vi midt i et flytte/ommøbleringssprosjekt fra gjesterom med bokhyller til barnerom uten alle bokhyllene. Gleder meg sånn til hun kommer,men enda 6 uker igjen. :-)

Termin 02.09.13 <3

Back
Topp