Noen som har vasket babytøyet?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er 33+4 i dag og skulle bare vaske de få plaggene vi har i str 50 for å ha klar til fødebagen.. Jada det ene tok det andre og nå ligger en haug med klær i 56 og alt nøytralt i 62 og venter på sin tur i maskina.
Er jeg veldig tidlig ute?? Vart litt ivrig:p sengetøy,hånduker osv venter jeg med,,,.. Enn så lenge:)

Vasket klærne og sengtøy sist uke jeg. Tenkte at jeg like gjerne kunne gjøre det og få det på plass. Så nå er det klart :)
Mulig det er tidlig, men noe må man da gjøre!
Mangler bare å vaske dunposene, så er alt som skal vaskes klart :)

Hehe, hvis du er tidlig ute, så vet ikke jeg hva jeg er :)
Her har alt av klær vært vasket og ryddet på plass i skapet i 3 uker allerede.
Senga, med sengetøy og alt, har stått oppe i ca 1 mnd (vet alt av sengetøy må vaskes igjen, men, men).

Er ett par uker etter deg (31 + 2), men gleder meg så til vår førstefødte, at jeg bare måtte sette i gang med ting! :) Hehehe... :D

Eg har og vaske alt ;)

Eg har lyst å vaske alt, men skal flytte før fødsel, så venter til eg er komt i nye huset... :) Så får ein berre håpe Knøtten venter til dess også... :)

Vasket klærne og sengtøy sist uke jeg. Tenkte at jeg like gjerne kunne gjøre det og få det på plass. Så nå er det klart :)
Mulig det er tidlig, men noe må man da gjøre!
Mangler bare å vaske dunposene, så er alt som skal vaskes klart :)
Så bra det er flere enn meg:) Greit å være ut i god tid, og mens man enda føler seg i fin form, vet jo aldri når babyen kommer heller;) deilig at det meste er klart hos deg da! Vår første dette,må si det virkelig er søtt å se de små klærne henge til tørk<3

Hehe, hvis du er tidlig ute, så vet ikke jeg hva jeg er :)
Her har alt av klær vært vasket og ryddet på plass i skapet i 3 uker allerede.
Senga, med sengetøy og alt, har stått oppe i ca 1 mnd (vet alt av sengetøy må vaskes igjen, men, men).

Er ett par uker etter deg (31 + 2), men gleder meg så til vår førstefødte, at jeg bare måtte sette i gang med ting! :) Hehehe... :D
Hehe så vi september damene er organiserte da;) Det er jo så koselig i denne ventetid. Med klesvasken og det som skal gjøres. Rommet er nyoppusset og klart(2 mnd siden. Men sengetøyet vasker jeg nok ikke helt enda.. men nå kan jeg jo fort bli ivrig:P Også vår første,så da er det jo så stas! Er det ikke rart med de små klærne?? at klesvasken kunne være slik stas;)

Jeg har veldig lyst til å begynne, men holder meg i skinnet til vi har flyttet inn i nye leiligheten :)
Men når jeg har kommet dit, så tror jeg ikke jeg klarer å vente mer ><

Jeg skulle gjøre det i denne perioden, men så ble leiligheta mi oversvømt, så har foreløpig ingen fast plass å bo.. Så håper leiligheta er ordnet ei uke eller to før bebien kommer slik at jeg rekker å vaske klær og sånt hjemme hos meg selv. :)

Spennende med flytting, lykke til:) Håper dere kommer i orden før fødsel. Og at formen holder seg:)

Takk for det. :) Håper på at formen holder seg ja... :) Men er så heldig å ha svigermor som skal vaske klart nyehuset (ho bur i nabohuset), og mor som skal vaske ut gamle leiligheta... :)

Har vasket det meste av babytøy jeg også, noe henger til tørk og.
Synes det er veldig greit å vaske og se over det vi har nå, noe hvitt trenger nok en tur i klor, og det er veldig greit å se hva vi har :)
30+3 -10 korte uker til termin her :)

Er 30+4. Har vaska alt i 44, 50 å 56. Bretta d å lagt d i stellekomoden <3 har vaska sengesett å tepper også :) vasker d en gang til ca uke 37 om eg fortsatt er gravid :p

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Fint med alt som er klart ja:) jeg er litt forsiktig med å vaske alt rosa i 62 enda, selv om 3 leger har sagt jente på 3 ul.. Bare sånn tilfelle;) Hehe..

Eg ser den, eg får gutt so rekne med at da er da når han kjem ut å ;)

Ja, jeg har vasket alt nå. Ikke gjort klar sengen og kurven på stua, men det blir nok også snart. Er bare 3 uker igjen til jeg er like langt som jeg var da storebror ble født, og jeg må gjøre unna slike ting de dagene jeg klarer.

Ikke vasket noen ting enda. Er 34 uker og har lovet meg selv å vente til i august:) Det klør litt etter å gjøre klart, men syns det er tidlig.

Har ikkje vaska noke...ingenting blir gjort før godt uti august og lillemor er begynt i barnehagen igjen!

Back
Topp