Noen som har valgt å ikke vite kjønn?

Bruspulver

Forelsket i forumet
Med forrige ville jeg vite, men kjente at det også hadde vært litt spennende å ikke vite. Så denne gangen har jeg valgt å la være. Men kjenner også at jeg "angrer" litt innimellom på at jeg takket nei til å ikke vite kjønnet :laughing002

Flere som velger å vente?
 
Last edited:
Gøy du starta tråd om dette! Vi velger også å ikke vite denne gangen! Tenk så ekstra gøy når barnet kommer, og man faktisk ikke vet hva det er :D I tillegg gleder jeg meg sååå til å ringe facetime til de nærmeste og da kunne avsløre både baby og kjønn :love017 Men flere gangerhar jeg liksom tenkt at det er jo galskap å velge å ikke vite hva man bærer på, og hva man venter på… Håper jeg (vet mannen ikke vil ha problemer med det) klarer å holde på det hele løpet! Oul om en uke, så tipper kanskje at det er værste kneika å liksom komme forbi… Finner også en liten ekstra motivasjon i å skulle klare å leve i uvissheten av at så mange rundt meg er så nysgjerrige, og at bestemor har sagt at hun tviler på jeg greier å ikke vite:love2
 
Gøy at vi er flere :)
Eneste problemet jeg har med å ikke vite er farger på klær Men storesøster er jente, så det blir nok noe rosa uansett på den nye ungen.

Har oul om 2 uker. Tenker jeg må huske å si jeg ikke vil vite kjønnet.

Litt gøy å "plage" de andre for din del med å ikke vite for dem heller :laughing002
 
Vi skal heller ikke vite kjønnet denne gangen nettopp for å få oppleve å få vite det når ungen er født :happy:
 
Gøy at vi er flere :)
Eneste problemet jeg har med å ikke vite er farger på klær Men storesøster er jente, så det blir nok noe rosa uansett på den nye ungen.

Har oul om 2 uker. Tenker jeg må huske å si jeg ikke vil vite kjønnet.

Litt gøy å "plage" de andre for din del med å ikke vite for dem heller :laughing002
Ja, her har vi en av hver fra før, så akkurat det er ikke så farlig her… Men man trenger jo ikke all verdens av klær heller tenker jeg. Man får jo mye i gave når baby blir født og da vet jo folk hva de skal kjøpe :happy: Spennende med oul!! Jeg tror det er lurt å presisere at man ikke vil vite kjønn, ja…
 
Vi venter nr 2 i oktober og har valgt å ikke vite. Sist visste vi, men nå føles det spennende å vente. :)
 
Gøy at vi er flere :)
Eneste problemet jeg har med å ikke vite er farger på klær Men storesøster er jente, så det blir nok noe rosa uansett på den nye ungen.

Har oul om 2 uker. Tenker jeg må huske å si jeg ikke vil vite kjønnet.

Litt gøy å "plage" de andre for din del med å ikke vite for dem heller :laughing002
Kanskje du må sku deg vekk også avogtil. Vi tenkte å kanskje ikke vite med nr 3 og plutselig sto tuten opp når han tissa. :hilarious:
 
Ja, her har vi en av hver fra før, så akkurat det er ikke så farlig her… Men man trenger jo ikke all verdens av klær heller tenker jeg. Man får jo mye i gave når baby blir født og da vet jo folk hva de skal kjøpe :happy: Spennende med oul!! Jeg tror det er lurt å presisere at man ikke vil vite kjønn, ja…
Vel, hvis denne babyen blir lik som førstemann trengs det MYE klær.
Det var gulping og minst 10 klesskift pr dag :nailbiting: Men jeg liker grønne, gule, lilla, beige klær også. Det funker fint den første perioden. Så vokser de jo ut av klærne innen 3 uker eller noe.

Gøy at dere har en av hver, så kommer "overraskelsen" nå.
 
Jeg har egentlig veldig lyst å ikke vite. Har en gutt fra før. Supergøy med jente, og superpraktisk og veldig kjekt med en til gutt også. Samboer insisterer dog på å vite kjønn.. er nok vanskelig om han vet, og det bare skal være surprise på meg.. da holder jeg aldri. Har oul 22.mai.. så får se hva det blir til.
Termin 19.oktober også her :happy:
 
Jeg har egentlig veldig lyst å ikke vite. Har en gutt fra før. Supergøy med jente, og superpraktisk og veldig kjekt med en til gutt også. Samboer insisterer dog på å vite kjønn.. er nok vanskelig om han vet, og det bare skal være surprise på meg.. da holder jeg aldri. Har oul 22.mai.. så får se hva det blir til.
Termin 19.oktober også her :happy:
Mannen vil helst vite, da han synes det er mest praktisk. Men jeg bestemmer (mest) så da blir det som jeg vil :laughing002 Dette er siste sjansen til å ikke vite det på forhånd. Så tenker det er litt gøy.

Fin termindato på deg også da ;)
 
Vi visst ikke med våre to første og syntes det var en helt fantastisk for oss da ❤️ Å få babyen du har ventet på så lenge opp på brystet og så finne ut jente/gutt- det var magisk. Synes ikke det hadde noe å si rent praktisk, som mange mener er viktig. Da de store og dyre tingene man ofte kjøper gjerne er kjønnsnøytrale i fargene uansett. Og babyklær finnes i så mange fine nøytrale farger uansett To jenter først og vi venter nr. 3 nå og denne gangen vet vi Denne gangen kjentes det rett ut å vite, mannen i huset trengte å vite om han ble helt i mindretall eller om han får en til «på laget»
 
Vi visst ikke med våre to første og syntes det var en helt fantastisk for oss da ❤️ Å få babyen du har ventet på så lenge opp på brystet og så finne ut jente/gutt- det var magisk. Synes ikke det hadde noe å si rent praktisk, som mange mener er viktig. Da de store og dyre tingene man ofte kjøper gjerne er kjønnsnøytrale i fargene uansett. Og babyklær finnes i så mange fine nøytrale farger uansett To jenter først og vi venter nr. 3 nå og denne gangen vet vi Denne gangen kjentes det rett ut å vite, mannen i huset trengte å vite om han ble helt i mindretall eller om han får en til «på laget»
Da har dere allerede prøvd å ikke vite et par ganger :)
Er den bite jeg gleder meg til, ungen ute og så få vite hva det er.
Med forrige ville jeg ikke ha så "jentete" ting. så babyen fikk ingen tutuskjørt eller mye rosa, mest kjønsnøytralt. Til mannens store fortvilelse, da hun ofte ble tatt for å være gutt, vi hadde marineblå vogn også ;)
 
Vi venter nummer tre og har valgt og ikke vite denne gangen. Begge viste det ble gutt første gang. Andre baby var det kun jeg som viste. Gikk i et halv år og kalte baby "n", baby og klumpen. Gikk overaskende bra for mannen og ikke vite og å holde på hemmeligheten for alle. Ganske gøy egentlig . Var på oul idag og jordmor sa ifra da hun så i det området, gikk veldig fint
 
Vi vil heller ikke vite, og angrer ikke et sekund! Det aller viktigste er at baby er frisk og rask. Vi har klart både jente- og guttenavn, så har null betydning rent praktisk. Blir bare en ekstra overraskelse i oktober. :love017 Vi har alt etter storesøsknene (jente og gutt), så i den grad en «MÅ» ha en viss farge/mønster/Gud vet hva, har vi alt vi trenger ++! Og en vil jo alltid få noe mer når baby kommer.
 
Sniker fra november, vi har valgt og ikke vite kjønn. Vi gikk for det sist med førstemann også, og selv om jeg var nysgjerrig er jeg veldig glad for at vi tok det valget sist. Var veldig spennende om det kom en gutt eller jente.

Opplevde ikke problemer ved kjøp av utstyr og klær, finnes så mye nøytral. Vi hadde navn til begge kjønn klart, og gleder meg til å se hvem av de vi skulle bruke. Det samme denne gangen, og er spent på om det er "den" eller "den" som kommer. :)
 
Back
Topp