Noen som har V70??? OPPDATTERT

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Mulig vi skal kjøpe oss en vi har blitt tilbudt. Den var DRIIIITFIN. Jeg som egentlig aldri har likt VOLVO[:D]

Få se bilder a!!! Noen av dere som bruker besafe izi combi sete i dem?? Hundebur??? Fortell erfaringer

..................................................

Er en V70 D5 2002 modell. Mørk, mørk grå... fin farge...men lyst skinnintriør(litt usikker på om jeg likte det da[8|]) Mørk tonede vinduer og 19" felger.... hmmmmmmmmmm

synes egentlig den kunne vært 30 cm lenger jeg da[&:] er alt for dårlig plass når vi har snuppa i bakovervendt sete bak passasjersete, passasjer foran sitter som klistra i forruta[&:] grei bagasjeromsplass da!

vi har ikke den , men ønsker oss den sterkt!!

Vi har V50, syns den er finere jeg. V70 blir for stor og firkanta etter min smak. Men samboeren har veldig lyst på V70, når vi blir rik så kan han få en sånn som mannebil, så kan jeg ha V50 som konebil[:D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

vi har ikke den , men ønsker oss den sterkt!!

Signerer den, men bytter ut "vi" med JEG[:D] Jeg elsker volvo (hadde det før), og skulle GJERNE hatt V70[:)] Volvo har super kjørekomfort, savner bilen min jeg[&o]

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Mulig vi skal kjøpe oss en vi har blitt tilbudt. Den var DRIIIITFIN. Jeg som egentlig aldri har likt VOLVO[:D]

Få se bilder a!!! Noen av dere som bruker besafe izi combi sete i dem?? Hundebur??? Fortell erfaringer

Vi har en slik en, bruker besafe izi combi sete i den, og det er god plass til passasjer foran. Har også simo kombi vogn bak sammen med et hundebur. Det går sånn akkurat, med vogna litt på skeiva. Men det er grei plass i den ja [;)] Vi skal nå bytte til XC70 etter hvert. Jeg er veldig glad i bilen min, selv om jeg aldri har vært volvo-fan tidligere [:)] Så hadde ikke nølt med å kjøpe nei.

Vi har en V70 og er utrolig fornøyd, ikke noe problem med hundebur eller barnevogn. Man har også plass til 3 barneseter og jeg syns ikke det er trangt med snuppa bak meg på pasasjer siden, er jo ikke så lang jeg men uansett bra i forhold til andre biler vi har hatt [:)]

ORIGINAL: Sicily

Kjøp, kjøp, kjøp. Dere vil ikke angre. [:D] Stor plass, og sikker bil. Driftssikker og god kjørekomfort.

SIGN

synes mange sier det er god plass i den?? hvis jeg sitter på baksetet så stanger jeg beina i setet foran, og hvis jeg sitter i passasjersetet foran så er det trangt - altså er fornøyd med bilen, men skulle ønske den var litt større innvendig...

ORIGINAL: *Angelica*

Vi har en V70 awd `R` Turbo 2002!![:D]

Goooood plass..... Her er den:

Er som den bare den ser svart ut....men er mørk grå da og diesel[8D]

ORIGINAL: Sicily

Kjøp, kjøp, kjøp. Dere vil ikke angre. [:D] Stor plass, og sikker bil. Driftssikker og god kjørekomfort.

Sign!!!

Back
Topp