Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jaa,eg var det heelt i begynnelsen med kjæresten min. Gjorde det med eksen min[:(][:(] Angrer så falt å er ikke stolt over det.. Eg elsker han,og vil bare ha han,hvorfor eg gjorde det? vet ikke.. Men eg var 16 og litt yngre med mindre vett. Men om eg skammer meg? JA! Om eg kunne ville eg tatt det tilbake[:(] Ingen burde være stolt over å gjøre noe sånt. Eg hater utroskap,og eg har blitt en av de eg hater[:(] Men det er over 2 år siden,kunne aldri gjort det igjen!![:D]
Han er min prins og ingen skal få han. Og eg er hans prinsesse[;)][:)]
Jeg har også desverre vært...men ikke med han jeg er gift med nå og det kunne jeg aldri klart...Det er mange som sier en gang utro alltid utro....den der er ikke jeg enig, kan bare snakke for meg selv men jeg vet med 200% sikkerhet at jeg vil aldri gjøre det igjen....gresset er ikke grønnere på andre sia av gjerdet......Men hvis man har vært det...forteller man det eller tier mea om det....der er jeg f... ikke sikker....det er jo litt ego og lette på sin egen samvittighet og gjøre den personen vondt og på en annen side så har man det med sannheten og sånn..... jeg fortalte det den gangen men fikk klar beskjed om at der kunne jeg holdt for meg selv.
Nei, ALDRI.... får vondt inni meg bare jeg tenker på det! Har funnet mannen i mitt liv, og får det så absolutt ikke bedre med noen annen i hele verden!Har kysset mange frosker før jeg fant prinsen, går ikke tilbake til froskene...
Jah, Har vært utro en gang, Men det var med en helt annen enn min forlovede.
Det er flere år siden, Og det var kanskje Ikkje såh veldig seriøst.
Min forlovede er helt I mot utroskap, Jeg er også det, Og har dessuten dårlig samvittighet for den minste lille greie, Såh hadde blitt et problem det..... [:D]
Aldri vært og kommer aldri til å være.. Noe jeg kan si med sikkerhet, for det har ikke akkurat vært få fristelser mens jeg var i andre mislykkede forhold!
Er det bare meg, eller VELGER man ikke partneren sin selv? Kommer aldri til å være utro mot samboeren min, har alt for mye respekt for han til å kunne gjøre noe sånnt..
Jeg har vært det, men utrolig nok har vi arbeidet oss fint gjennom det. Jeg er svært takknemlig for at ikke forholdet ble ødelagt, noe som vel kanskje kunne vært ganske sannsynlig. Tror det er viktig å aldri unnskylde seg selv når det gjelder utroskap, for det er, etter min mening, aldri, aldri en unnskyldning for sånt. Men man kan jo faktisk være så heldig at man blir tilgitt.
Aldri og vil aldri være det heller...Jeg har en far som har vært det i mange år og det gjorde oss alle så vondt at det vil jeg ikke påføre noen jeg er glad i!!
Var det mot en da jeg var 17 år. Jeg dro til Frankriket i 6 måneder i forbindelse med skolen, så da var jeg nok sammen med en i Norge og en i Frankriket samtidig[:o]
Har ikke vært det siden, og kommer ikke til å være det igjen. Merker at siden jeg ble sammen med min nåværende samboer, ser jeg ikke på andre en gang. Han er så god og snill mot meg, at jeg kunne aldri gjort noe så vondt mot han.
nei aldri- jeg hater utroskap, og er noen utro mot meg igjen er det rett ut. Eksen min var nemlig utro.... sånn omtrent hele tiden.. så det har jeg lært av
hva er vitsen med å være sammen med en person,hvis man ikke klarer å holde seg til bare han!!!!????
det skulle da bare mangle![:@] huff.....litt små irritert blir jeg....
desverre så har jeg det,gnager litt den dag i dag,er 5år siden,meg og sambo hadde vert sammen i ca.14dager.Ble ingen bra start men,kan jo trygt si det har tatt seg opp[:D]Jeg var så usikker den tia,trudde ikke han mente det seriøst..Men det kommer aldri til å skje igjen,har det kjempebra,ville aldri risikert det vi har sammen nå[:)]
nei det har jeg aldri vært.har heller ikke vært inne på mine tanker å være det heller...
har man en kjæreste så får man holde seg deg..klarer man ikke det så får man være singel...
dette er da min mening..
men det er sikkert flere som kanskje noe annet!