Noen som har vært utro?

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Bare lurer på jeg... er det noen som har vært utro mot partnern sin? [8D] [;)]

nei det har jeg ikke vert[:D] kunnet aldri tenkt meg og vert det heller[:D]
for min del så ser jeg på utroskap som uaktuelt[8|]
har funnet mannen i mitt liv,og vi er lykkelig forlovet og skal ha verdens søteste barn sammen[:)][:)]

hmm, nå hører jeg ikke til her på svangerskapet (enda), men tillater meg å svare likevel. [;)] I nåværende forhold har jeg ikke vært utro, og det håper jeg at jeg ALDRI kommer til å være..

Beklager at dette emne havnet på feil forum... jeg bare glemte meg bort... hadde to sider åpnet på forskjellige forum, denne havnet her ved en miss... takk til alle som svarer [:D][:D]

nei det har jeg ikke og ikke tenkt til å være det heller! [:D]

Nei, jeg har aldri vært utro. Jeg har en samvittihet som er til å bli gal av noe ganger. Har jo vært noen fristelser da. Da jeg var gift med Xen.
Men så var det denne samvittigheten da[8|]

Nei; det har jeg aldri vært.... Hadde ikke hatt samvittighet til det, kunne ikke falt meg inn å prøvd.

nope, har aldri skjønt poenget med det jeg da... kan man ikke være singel og løpe rundt om man ikke elsker samboern el typen mer....

Har nok desverre det ja[8D]

nope.. det hadde jeg aldri klart mot prinsen min..

tanken på at han skulle vært det mot meg gjør meg helt kvaøm,så hvorfor gjøre det mot han??
nei...han er verdens hærliste gutt-som jeg aldri vil gjøre noe vondt.

Nei, og det håper jeg at jeg klarer la være. Og at han også klarer å la være.....

Jeg har vært det, men IKKE mot han som jeg er sammen med nå!

Det var når jeg var ung, å ikke så seriøs. Men det var engangs opplevelse for min del, det var helt forferdelig! Følte at alle så det på meg, å at jeg hadde gjort hele verden vont! Ikke noe som skal gjøres flere gang....har funne mannen i mitt liv, så Brad Pitt kan gjerne pikke på døra mi [:D]
Å det e ikke kødd engang

Kathrine

Har aldri vært og kunne aldri gjort noe sånt mot min nåværende kjæreste!

Men har nok dessverre vært litt slem jente før.. [:(]

Aldri vært utro,kommer heller ikke til å være det.

Det har jeg aldri vært. Jeg elsker mannen min over allt på denne jord og kunne aldri gjort noe slikt mot han eller oss...

[:D]Kunne ikke falt meg inn! Når man finner en prins ,er det vel ikke noe poeng i å bytte ham ut med en frosk?[:)] Min mann er drømmeprinsen min ,og etter over 15 år bør jeg jo være sikker!![:D]

Nei hoff...det har jeg aldri vært å kommer aldri til å være det..det er utilgivelig...slemt gjort er det...respektløst virkelig...sorry måtte bare ha det ut[:@][:@][:@][:@]

Nei det har jeg aldri vært, og håper jeg aldri kommer til å bli det heller.
Mannen min hater utroskap. Han hater venninnen min som var utro mot typen sin. Han har ennå ikke tilgitt henne.
Har giftet meg med en sta jæ..l. Så da lurer jeg på hvordan han hadde taklet det visst jeg hadde vært det.

Nei det har jeg ikke vært og kommer aldri til å være det heller!!

Det er noe av det verste en kan gjøre mot en partner en har valgt for livet!

Man burde ha såpass respekt for hverandre at skulle følelser bli borte og fristelsen dukke opp....Ja...da burde man fikse opp i "gamle problemer" først!!

MEN..det er min mening da![:)]

Back
Topp