Middelhavscruise.
hvordan er været i mars-april?
hvilket cruise tok dere?
hvordan er været i mars-april?
hvilket cruise tok dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var i middelhavet i begynnelsen av september. Var skjøøøøøøøøøøøøønt!!!Trone skrev:
Hadde 47 grader i Roma da, he he he!!
Vi dra med Liberty of the seas, RCCL, ut i fra Barcelona. Var innom 2 steder i Frankriket og 3 i Italita.
Kan anbefales på det desidert sterkeste!! Vi skal på cruise igjen en annen gang, vær du sikkert!! :) :) He he he!!
Nå kunne jeg ikke svare for den tiden du spør om da, men kan heller hjelpe og dytte :)
Og så kan jeg svare på evt andre ting du lurer på ang det cruiseselskapet og den turen vi var på :)
Vi var i juli, og det var supert! Dro med RCCL fra Roma, innom steder i Hellas, Tyrkia og Egypt.*Skorpion84* skrev:
Masse mat for barn, er buffet med alt mulig; pizza, pølser, salat, masse frukt, fisk, desserter osv. Til middagene kan man velge mellom en del retter hver dag, og mener å huske at det er egne barnemenyer. Men ville ikke vært bekymra for barna med mindre de er superkresne.
Du kan velge drikkepakker, vann, brus, vin. Vil likevel anbefale å tenke litt over hvor mye den enkelte kommer til å drikke. Vi har kjøpt drikkepakker, men sett i ettertid at vi nok ikke hadde brukt like mye penger om vi hadde kjøpt drikke utenfor drikkepakkene. Husker ikke helt hva vi betalte for det.

Var jeg deg så ville jeg sjekket temp rundt/i middelhavet på den tiden der... Er nok ikke de varmeste stedene å dra til (MEN kunne godt tenkt meg å dra på cruise altså!!). Noen jeg kjenner var i Tunis i april og da var det kjølig der (måtte ha jakke på)...Lizz83 skrev:
Men det spørs jo også hvor varmt du vil ha det da! Jeg liker å ha det VARMT! sånn rundt 30 grader passer meg supert!
*Snuppo+1+1* skrev:
Vi var i middelhavet i begynnelsen av september. Var skjøøøøøøøøøøøøønt!!!Trone skrev:
Hadde 47 grader i Roma da, he he he!!
Vi dra med Liberty of the seas, RCCL, ut i fra Barcelona. Var innom 2 steder i Frankriket og 3 i Italita.
Kan anbefales på det desidert sterkeste!! Vi skal på cruise igjen en annen gang, vær du sikkert!! :) :) He he he!!
Nå kunne jeg ikke svare for den tiden du spør om da, men kan heller hjelpe og dytte :)
Og så kan jeg svare på evt andre ting du lurer på ang det cruiseselskapet og den turen vi var på :)
tusen takk for svar.
Vi har sett på en rute som begynner i barcelona,og ned til tunis,malta og Genova.
hvordan er det med sånne drikkepakker? og hvordan er maten? noe godt til barna f.eks?
takk for utfyllende svar Trone*Snuppo+1+1* skrev:
Kan jeg spørre hvor mye sånt koster?:pLittleMonkeys skrev:
*Snuppo+1+1* skrev:
Kan jeg spørre hvor mye sånt koster?:pLittleMonkeys skrev:
http://www.msccruises.no/no_no/Cruise-Avreise/Cruise-Details-MSC-Splendida-Rates.aspx?cruise_id=SP20120331GOAGOA&ship_code=SP
her er det jeg har sett på....
Btw!!! En viktig ting, vi var sååååååå glad vi tokvendig lugar med ballkong!!! Fyti så herlig å stige ut på den hver morgen og se hvordan den nye utsikten var, gå ut på natten og ta noe luft, og bare ha ett sted å trekke seg tilbake og ta noe kaldt og drikke.Trone skrev:
Kunne aldri tenkt meg innvendig lugar altså.. De ligger jo rett ved "hovedgata" inni skipet, så fatter ikke hvodan noen orker å bestille det igjen..
Men det er jo de!
VI skal i alle fall ha utvendig med lugar igjen! :) :) :)