noen som har tips?

*tropisk*

Forelsket i forumet
sliter slik med kraftig hodepine for tiden[:o][&o] får ikke sovet skikkelig av det og føler meg sååå sliten. er hjemme fra skolen idag[:(] vil jo ikke gå bare å ta smertestillende hele tiden nå som jeg er gravid.. i tillegg så er det vanskelig å få i meg nok drikke pga at drikker jeg mye så kaster jeg bare opp[:'(] har vert hos legen å tatt prøver for å sjekke om jeg er dehydrert. har gått neg 6,5 kilo siden jeg ble gravid

off føler meg så lei å sliten idag. blir jo bekymret for lille babyen i magen og, når jeg ikke har det så bra for tiden. redd for at h*n ikke skal få i seg nok næring.

dagens syting fra meg jenter[:'(][;)]

Prøvd alternativt? Fotsoneterapi.. Akupunktur... Dèt hadde jeg gjort hadde jeg vært deg! [;)]

off ikke mye godt å være så dårlig!
kan jo hende du har svangerskaps migrene?
god bedring til deg!

ja har bestilt time til akkupunktur, men hun hadde ikke time før neste mandag[&o]

kan godt være slik svangerskapsmigrene ja... har aldri før hatt slik fæl hodepine! eneste råd legen ga meg var å ta paracet..

Jeg har tatt noen paracet, jeg... Som regel har jeg klart meg med 1, men på lørdag tok jeg 2.... Har vært plaget med hodeverk tidligere (sikkert en form for migrene, så på det verste var jeg oppi 6-8 paracet...). Men av en eller annen grunn føler jeg at paracet'en virker bedre nå når jeg er gravid... [8|]

åja, ja d kan jo godt hende den gjør å det er jo bare bra:)
ja tenket jeg får ta en etterpå å legge meg en stund:)

Back
Topp