noen som har tips?

*tropisk*

Forelsket i forumet
jeg kaster opp nesten alt tidlig på dag. på kvelden bare jeg passer på å legge meg tidlig så beholder jeg maten.
om morgenen er det bare sterk sterk magesyre (sorry) som kommer. før hjalp det at jeg kastet opp slik magesyren forsvant så åt frokost. men nå kommer frokosten opp igjen og. har så strek magesyre og det brenner i halsen.
har ikke råd til å gå på apoteket for å kjøpe noe mot halsbran så lurer på om dere har tips til noe som nøytraliserer magesyren?

er så sliten av å ikke ha noe næring i meg[>:][:(]

Jeg har aldri hatt halsbrann selv, men når venninnen min gikk gravid åt hun hele tiden sweetharts for å unngå nettopp dette... Du vet.. De dropsene hvor d står hyggelige meldinger på... Men ikke vet jeg [:)]

Tror også vaniljesaus og gulrot skal hjelpe....

Lovehearts hjalp meg tidligere.. men nå er jeg så kvalm at jeg ikke orker tanken engang.. men dersom det kan være noe for deg, er det ABSOLUTT verd et forsøk!! [:D]

spiser is jeg. :) det funker en stund hvertfall :)godt er det også :P

Her hjalp lovehearts. Verdt er forsøk:-)

Hvis du er utslitt etter ikke å ha fått i deg noe særlig med næring, er det ingen skam å ringe føden på sykehuset! Der kan du få næring intravenøst, og mange blir mindre kvalm av det etterpå. Man kan komme inn på dagtid og få noen liter med næring og reise hjem etterpå. Håper du blir bra snart [:)]

ingefær te- ikke næringsrikt, men kvalme dempende

ellers råder jeg til så mye frukt / grønt og melk du bare greier for at kroppen skal ta opp næring.

Back
Topp