Noen som har tips?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Min datter på snart 8 mnd våkner midt på natten og nekter og sove igjen! I natt våknet hun kl 2, og etter og ha prøvd det meste måtte vi bare stå opp så hun ikke vekket hele huset, for hun var lei av og ligge i sengen og bare gråt. Til "vanlig", som har vært normalt de siste dagene har hun våknet i 5 tiden. Men før hun begynte og våkne slik sov hun i 12 timer uansett. Hva kan jeg gjøre for og få henne til og sovne igjen på natten?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Mater du henne på natta? Får hun tenner?

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Når hun våkner så tilbyr jeg mat, for og prøve å få henne til og sovne igjen, om det funker så sover hun bare 1 time. Hun sovner av i egen seng, men havner i vårs seng i løpet av natten, Vær natt.
Hun har fått 2 tenner for en stund siden, så mistenker at det kommer flere, men kan ikke se noe antydning til det i munnen hennes. Og når de 2 første kom så ville hun ikke sove på kvelden, men når hun hadde sovnet så våknet hun ikke før på morgen. Hun er i tillegg klam/varm, men ikke feber og klør seg veldig i ørene, men kan ikke se noe inni øret og ikke lukter det noe heller.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Back
Topp