Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulike fyll inni tortillalefser, godt og enkelt.
For eksempel karrikylling, spekemat/laks og snøfrisk, avokado og skinke, roastbeef med remulade og løk![]()
Potetbåter med kvitløk og rosmarin
Focaccia
Torskespyd med bacon
Scampi med sweet chilli saus
Kyllingspyd med sesamfrø
Pestosalat med skinke og pasta
Grissini
Bacondadler
Tomat med mozarella og rødløk
Fylt sopp med ost/bacon, chilli/kremost
Og ja, eg er over gjennomsnittet glad i tapas![]()
Ulike fyll inni tortillalefser, godt og enkelt.
For eksempel karrikylling, spekemat/laks og snøfrisk, avokado og skinke, roastbeef med remulade og løk
Potetbåter med kvitløk og rosmarin
Focaccia
Torskespyd med bacon
Scampi med sweet chilli saus
Kyllingspyd med sesamfrø
Pestosalat med skinke og pasta
Grissini
Bacondadler
Tomat med mozarella og rødløk
Fylt sopp med ost/bacon, chilli/kremost
Og ja, eg er over gjennomsnittet glad i tapas![]()
Pleier ofte og grille den, men i steikepanna fungerer sikkert fint. Har finhakka kvitløk og ferdig sweet chilli saus på, steike i eit par min, ferdigHvordan tilbereder du scampien?![]()
Usj, heilt enig. Det er jo berre grønnsaker det, ikkje tapasHer vettu, dette er min type tapas!Har så lyst og like tapasmat, men fatter ikke hvordan folk kan sitte å spise marinert hvitløk og oliven liksom...
![]()
Pleier ofte og grille den, men i steikepanna fungerer sikkert fint. Har finhakka kvitløk og ferdig sweet chilli saus på, steike i eit par min, ferdig![]()
Det er sykt diggAsparges rullet I spekeskinke.
Det varierar, men syns det er like greit med kokte som er ferdig renskaDu kjøper rå? Har kjøpt ferdig kokte et par ganger, og har bare frest de på stekepannen noen minutter/grillet dem litt i alu.folie.