Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fysio79
Har bare brukt en pumpe, Avent sin IQ, den er både manuell og elektrisk, samt at den "husker" tempo/pumpetempo/trykk osv når du bruker den manuelt, og så trykker du på en knapp - og vips gjør den det i samme tempo som du gjorde når det var manuelt... er veldig fornøyd med den, men fins jo mange ulike typer på markedet..
ORIGINAL: DellaDuck
Har bare brukt en pumpe, Avent sin IQ, den er både manuell og elektrisk, samt at den "husker" tempo/pumpetempo/trykk osv når du bruker den manuelt, og så trykker du på en knapp - og vips gjør den det i samme tempo som du gjorde når det var manuelt... er veldig fornøyd med den, men fins jo mange ulike typer på markedet..
Tuusen takk. denne må jeg se nærmere på!
Den hørtes jo ganske smart ut! er det ledning eller batteri på den?
Fant en link til den på nettet fra en annen babyside:
http://www.dinbaby.com/felles/nytt_og_nyttig/ny_elektrisk_brystpumpe_for_hjemmebruk_imiterer_barnets_sugeteknikk
Det er begge deler på den, slik at den lett kan brukes både manuelt uten noe som helst, på batterier eller med strøm/ledning dersom man begynner å gå tom for strøm!! Syns den er helt genial jeg da :)
ORIGINAL: Nummer 2 på vei...
Jeg har elektrisk medela pumpe å var super fornøyd med denne sist gang, så absolutt å anbefale[:D]