Noen som har tips til brystpumpe?

DellaDuck

Forelsket i forumet
tja, som sagt: Noen som har gode råd om hvilke brystpumpe som er å anbefale?

ORIGINAL: fysio79

Har bare brukt en pumpe, Avent sin IQ, den er både manuell og elektrisk, samt at den "husker" tempo/pumpetempo/trykk osv når du bruker den manuelt, og så trykker du på en knapp - og vips gjør den det i samme tempo som du gjorde når det var manuelt... er veldig fornøyd med den, men fins jo mange ulike typer på markedet..

Den hørtes jo ganske smart ut! er det ledning eller batteri på den?

ORIGINAL: DellaDuck

Har bare brukt en pumpe, Avent sin IQ, den er både manuell og elektrisk, samt at den "husker" tempo/pumpetempo/trykk osv når du bruker den manuelt, og så trykker du på en knapp - og vips gjør den det i samme tempo som du gjorde når det var manuelt... er veldig fornøyd med den, men fins jo mange ulike typer på markedet..

Tuusen takk. denne må jeg se nærmere på!

Den hørtes jo ganske smart ut! er det ledning eller batteri på den?

Fant en link til den på nettet fra en annen babyside:
http://www.dinbaby.com/felles/nytt_og_nyttig/ny_elektrisk_brystpumpe_for_hjemmebruk_imiterer_barnets_sugeteknikk

Det er begge deler på den, slik at den lett kan brukes både manuelt uten noe som helst, på batterier eller med strøm/ledning dersom man begynner å gå tom for strøm!! Syns den er helt genial jeg da :)

Jeg brukte avent sin manuelle sist gang. Har egentlig lyst til å prøve elektrisk pumpe denne gangen, synes liksom aldri jeg fikk til den pumpingen[&:]

Har en manuell avena fra sist. Funket greit den - i den grad pumping var greit [8|] Ikke min favorittaktivitet!

elektriske medela er absolutt å anbefale. Den har ulike rytmeinnstillinger som setter i gang utdrivningsfasten med en rytme, for så å ha en annen under selve melkingen. Behagelig og lettvint, kan sitte å gjøre andre ting samtidig.

Jeg har elektrisk medela pumpe å var super fornøyd med denne sist gang, så absolutt å anbefale[:D]

ORIGINAL: Nummer 2 på vei...

Jeg har elektrisk medela pumpe å var super fornøyd med denne sist gang, så absolutt å anbefale[:D]

sign:) Super fornøyd

Back
Topp