Noen som har tips til å få vekk spylukt?

marri86

Glad i forumet
Jentungen kastet opp i bilen på lørdag. Kom overalt i bil,bilstol,klær etc. Sko, klær og bilsetetrekk er vasket i vaskemaskinen, så de er greie. Men sliter med å få vekk lukta fra bilseteselene og inni bilen. Vi har sålangt vasket bare med varmt vann og gallesåpe. Har ikke turt sterkere saker i frykt for å ødelegge noe.

Tips?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using BV Forum mobile app

Det finnes sånne luktfjerningssprayer vet jeg, men husker ikke hva det heter desverre:/ Hvis du har fått vasket ordentlig inni bilen, så bør jo lukta forsvinne etter hvert. Prøv å få luftet skikkelig ut:)

Sent from my iPad using BV Forum

tepperenser?

Jeg renset setene mine med tepperenser, jeg. Funka supert! Nå har jeg billig bil og er ikke så redd for den, da, men det gikk fint! :)

Fikk ei nydelig datter i 2013.
Prøver på nummer to. :)

Går jo an å høre med en bilforretning eller noe ang. rens av bilen. Eller det o store orakel: google;)

Ville gått for en runde med tepperenser, eventuellt eddikk vann (tar lukt). Om dere er veldig redd for bilen ville jeg levert den inn hos en bilpleieforetning som vet hva de holder på med :)

Takk for tips. Skal prøve med eddik/eddikvann først

Vi vaska over med sånne interiørrens våtservietter til bil. Det tok all lukt her vertfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde gått og fått den skikkelig renset med en tepperenser først, deretter brukt noe sterk såpe fra møbelrens :)

Jentungen kastet opp i bilen på lørdag. Kom overalt i bil,bilstol,klær etc. Sko, klær og bilsetetrekk er vasket i vaskemaskinen, så de er greie. Men sliter med å få vekk lukta fra bilseteselene og inni bilen. Vi har sålangt vasket bare med varmt vann og gallesåpe. Har ikke turt sterkere saker i frykt for å ødelegge noe.

Tips?

Har en jeg har kjøpt på Clas Ohlson. Tror dwn heter yocoair eller noe på y. Så langt har den fjernet alt av dårlig lukt jeg kommer over.

Venter på årets Julegave<3

Back
Topp