Noen som har testet positiv?

frøken86

Flørter med forumet
Jeg testet positiv 5 dager før IKM i går, og har foreløpig termin 29.12 men det blir en januarbaby :) Gikk 2 dager overtid med eldstefrøkna så jeg er ganske sikker på å gå over tiden denne gangen også :)

GRATULERER SÅ MYYE[:D][:D]har dere brukt `lang tid?eller gikk d på første forsøk?[;)]så gøy...kos deg masse[:D]

ORIGINAL: frøken86

Jeg testet positiv 5 dager før IKM i går, og har foreløpig termin 29.12 men det blir en januarbaby :) Gikk 2 dager overtid med eldstefrøkna så jeg er ganske sikker på å gå over tiden denne gangen også :)

Gratulerer så masse [:D][:D]

gratulerer så mye, du er kjempe heeeldig[:D] håper jeg også kommer inn her[:)]

Takk alle sammen. Så koselig med gratulasjoner :o)

Fjernet kobberspiral i november, men har prøvd å unngå å ha sex/hoppet av svingen ved eggeløsning-tider da det egentlig ikke passet med baby da. Men nå i april bestemte vi oss for at det skulle passe bra med en januarbaby nå. Hadde eggeløsning 3 dager etterpå så det satt visst med en gang :)

Håper jeg ser dere her inne med deres hvert spire etterhvert :))

ORIGINAL: frøken86

Takk alle sammen. Så koselig med gratulasjoner :o)

Fjernet kobberspiral i november, men har prøvd å unngå å ha sex/hoppet av svingen ved eggeløsning-tider da det egentlig ikke passet med baby da. Men nå i april bestemte vi oss for at det skulle passe bra med en januarbaby nå. Hadde eggeløsning 3 dager etterpå så det satt visst med en gang :)

Håper jeg ser dere her inne med deres hvert spire etterhvert :))
HIHI da gikk det fort for dere da[:D] GRATULERE SÅ MASSE 

Back
Topp